يكشنبه 9 ارديبهشت 1403 | Sunday 28 April 2024

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: یکی از کارمندان باشگاه ایمیل‌های عزیزبک آمانوف را از سیستم باشگاه پاک کرده بود.

به گزارش دیارجنوب به نقل از تسنیم: عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال گفت: یکی از کارمندان باشگاه ایمیل‌های عزیزبک آمانوف را از سیستم باشگاه پاک کرده بود.

فرشید سمیعی درباره محکوم شدن باشگاه استقلال در پرونده شکایت عزیزبک آمانوف، هافبک ازبکستانی پیشین تیم فوتبال استقلال اظهار داشت: اتفاقاتی که داخل باشگاه استقلال در خصوص پرونده آمانوف افتاد قطعا نیازمند ورود نهادهای نظارتی است. قبل و پس از ترک ایران توسط آمانوف، واحد حقوقی باشگاه مکرر از مدیران باشگاه و واحد بین‌الملل در خصوص ارسال نوتیس (اخطار) این بازیکن سوال کردند که قاطعانه ارسال هرگونه نوتیس توسط مدیران ارشد باشگاه رد شد. در این بین آمانوف با گرفتن پاسپورت خود از باشگاه از کشور خارج شد.

وی افزود: باشگاه استقلال با توجه به ترک تمرینات و خروج از کشور اقدام به طرح شکایت از آمانوف کرد، اما بعدها متوجه شدیم اتفاقا آمانوف نوتیس‌های خود را طبق اقدام‌های قانونی به ایمیل آدرس مندرج در قرارداد ارسال کرده است. وقتی بار دیگر به مدیران باشگاه مراجعه کردیم، پس از پیگیری گفتند یکی از کارمندان باشگاه ایمیل‌های ارسالی آمانوف را از داخل سیستم پاک کرده است و به همین دلیل متوجه اخطارهای این بازیکن نشده بودیم.

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: پس از آن و در دوران حجت کریمی با توجه به اینکه حذف اطلاعات از داخل سیستم منجر به متضرر شدن باشگاه شده بود اقدام به ثبت شکواییه علیه یکی دو نفر از کارمندان وقت باشگاه شد که به دلیل فقدان دلایل کافی هنوز منتج به نتیجه نشده است. همه این اتفاقات در حالی رقم خورد که آمانوف تا زمانی که در ایران حضور داشت، حقوق او عقب افتاده بود و از باشگاه طلبکار بود.

.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group