پنجشنبه 13 ارديبهشت 1403 | Thursday 2 May 2024

کارخانه آرد سفید برازجان قهرمان اولین دوره مسابقات مینی فوتبال جام ایرانیان در استان بوشهر شد.

به گزارش دیارجنوب به نقل از روابط عمومی کمیته مینی فوتبال استان بوشهر؛ سه‌شنبه هفتم شهریورماه دو تیم دشتستانی کارخانه آرد سفید و شهدای کارگر تل سرکوب در دیدار پایانی رودر روی هم قرار گرفتند که در پایان بازی ، این تیم کارخانه آرد سفید برازجان بود که توانست کاپ قهرمانی مسابقات را با خود به خانه و در ویترین افتخارات خود د قرار دهد.

اولین دوره مسابقات مینی فوتبال جام ایرانیان در بخش آقایان به پایان رسید که در مرحله پایانی چهار تیم زنده یاد غانمی ، کارخانه آرد سفید برازجان ، شهدای کارگر تل سرکوب دشتستان و تیم کاپیتان گورک جمال تنگستان پا به مرحله نیمه پایانی گذاشتند و پس از انجام دوبازی این مرحله در نهایت دو تیم همشهری کارخانه آرد سفید و شهدای کارگر تل سرکوب دشتستان در فینال مقابل هم قرار گرفتند که در دیدار نهایی تیم کارخانه آرد سفید در ابتدا با دو گل حسن معلم از حریف خود پیش افتاد اما کامبک شهدای کارگر توانست این تیم را در بازی نگه دارد و باگلهای حسن غلامی و مهدی صداقت در ثانیه های پایانی وقت قانونی را با نتیجه دو بر دو به اتمام برسانند تا ضربات مرگبار پنالتی تعیین کننده تیم قهرمان شود و در این ضربات اما کارخانه آرد سفید بود که توانست پیروز و قهرمانی مسابقات را از آن خود نماید.

در دیدار رده بندی نیز دو تیم زنده یاد غانمی بوشهر و کاپیتان گورک جمال تنگستان مقابل هم صف آرایی کردند که در یک بازی مهیج و پرگل این تیم زنده یاد غانمی بود که توانست با نتیجه پرگل پنج بر چهار میزبان خود را شکست و کاپ سومی را از آن خود نماید.
گل های تیم زنده یاد غانمی را محمد امین طوفان ( ۳گل) ، دانیال دشتی و امیرعباس منصوری وهمچنین رحمان اسلامی فر و هادی علوی ( ۳گل) زننده گل های تیم کاپیتان گورک جمال تنگستان بودند.

در پایان جا دارد از میزبانی خوب گورک جمال تنگستان و همچنین دهیار و شورای محترم این روستا و همچنین آقای مهدی سلیمانی تشکر و قدردانی گردد که مسابقات مرحله نهایی را به خوبی هر چه تمامتر برگزار نمودند.

minifotball ghahrman 1minifotball ghahrman 1minifotball ghahrman 1minifotball ghahrman 1minifotball ghahrman 1minifotball ghahrman 1minifotball ghahrman 1minifotball ghahrman 1

.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group