يكشنبه 23 ارديبهشت 1403 | Sunday 12 May 2024

مهمترین برنامهٔ در دست اقدام کانون خدمت رضوی بخش بردخون شهرستان دیر تهیه اقلام، آماده سازی و برپایی موکب محبان الرضا(ع) در دهه آخر صفر و شهادت امام رضا علیه السلام و خدمت رسانی به زائران آن حضرت در شهر مقدس مشهد است.

به گزارش دیارجنوب به نقل از آستان نیوز از بوشهر، مسلم شهری مسئول کانون خدمت رضوی بخش بردخون به تشریح فعالیت های این کانون پرداخت و گفت: این کانون در سال ۱۴۰۰ تأسیس شده و به فعالیتهای جهادی، عمرانی و فرهنگی پرداخته است.
وی مهمترین فعالیتهای کانون‌ بردخون را ساخت حمام و سرویس بهداشتی برای یک خانواده بی سرپرست، تعمیر چند دستگاه کولر در فصل گرم تابستان برای خانواده های نیازمند، همکاری با ستاد برگزاری جشن های زیر سایه خورشید و استقبال از خدام آقا علی بن موسی الرضا علیه السلام، همکاری با گروه جهادی برنامهٔ «چله خدمت» در ایام محرم در قالب برپایی ایستگاه صلواتی، تهیه بسته‌های معیشتی و نوشت افزار برای افراد شناسایی شده، بوده است.
شهری اضافه کرد: تمام هزینه های برگزاری این برنامه ها توسط خیرین، خادمیاران و یاوران رضوی بخش تأمین و پرداخت شده است.
در ادامه وی افزود :در حال حاضر برنامه ای که در پیش رو داریم استقرار موکب کانون خدمت رضوی بخش بردخون با عنوان موکب محبان الرضا(ع) در شهر مشهد مقدس و در دهه آخر صفر جهت پذیرایی و اسکان زائران مراسم شهادت این امام رئوف می باشد.
مسئول کانون خدمت رضوی بردخون در پایان ضمن تشکر از همه خادمیاران و همراهان گفت: جهت برپایی هرچه باشکوه تر این موکب نیازمند همکاری و مساعدت مردم عزیز و محب اهلبیت( ع) هستیم تا ان شاالله به یاری خدا سفیران خوبی برای مردم شریف استان بوشهر در کنار مضجع نورانی امام رضا(ع) باشیم.

bordekhon mokeb 1bordekhon mokeb 1bordekhon mokeb 1

.

استان بوشهر

Template Design:Dima Group