پنجشنبه 20 ارديبهشت 1403 | Thursday 9 May 2024

۲۰۰ دستگاه کولر به مناسبت هفته دولت در بین مددجویان مناطق محروم دشتستان توزیع شد.

به گزارش دیارجنوب، در سومین روز هفته دولت با حضور فرماندار دشتستان، معاونین فرمانداری و مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان بوشهر ۲۰۰ دستگاه کولر بین مددجویان مناطق محروم دشتستان توزیع شد.
فرماندار دشتستان در این مراسم اظهار داشت: بسیج سازندگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و مجموعه کمیته امداد امام‌خمینی دو دستگاه انقلابی که امام بنیان گذار این دونهاد مقدس بودند.
وی اضافه کرد: این دو نهاد ۲۰۰ دستگاه کولر به خانواده مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) در سطح شهرستان در راستای محرومیت زدایی و کمک به محرومان توزیع می کنند.
وی با اشاره به اینکه در هفته دولت از محرومان حمایت می شود، ابراز داشت: دولت درهمین راستا این اقدام پسندیده و شایسته انجام داده و این کولرها در ۶ بخش شهرستان دشتستان توزیع می شود.
بنافی تصریح کرد: این کولرها بصورت رایگان دراختیار مددجویان کمیته امداد امام خمینی قرار و عملا با این کار خانواده مددجویان می توانند از نعمت این کولرها بهره مند شوند.
گفتنی است؛ این کولرها به همت فرمانداری دشتستان، بسیج سازندگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و مجموعه کمیته امداد امام‌خمینی در راستای خدمت به مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) در همه بخش های شهرستان اهدا می شود.

tozi koler 1tozi koler 1tozi koler 1tozi koler 1tozi koler 1tozi koler 1tozi koler 1tozi koler 1tozi koler 1tozi koler 1tozi koler 1tozi koler 1
/

استان بوشهر

Template Design:Dima Group