پنجشنبه 13 ارديبهشت 1403 | Thursday 2 May 2024

مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان بوشهر گفت: به مناسبت شهادت امام رضا علیه السلام تعداد چهار موکب وابسته به این دبیرخانه برای پذیرایی از زائران به مشهد مقدس اعزام می شوند

به گزارش دیارجنوب به نقل از آستان نیوز از بوشهر، مهران خورده بین مقدم با بیان اینکه از تعداد ۱۰ موکب پیشنهاد شده توسط دبیران کانون های خدمت رضوی شهرستان های تابعه با اعزام چهار موکب توسط دبیرخانه کانون‌های خدمت رضوی استان موافقت و به معاونت خدمات اجتماعی بنیاد کرامت رضوی اعلام شد.
وی افزود: این چهار موکب به مناسبت شهادت امام رضا علیه السلام و برای خدمتگزاری به زائران و عزاداران سالروز شهادت امام رضا علیه السلام به مشهد مقدس اعزام می شوند.
مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان بوشهر با بیان اینکه فضای لازم برای ارائه خدمات در مشهد مقدس مهیا شده است تاکید کرد: تهیه و انتقال سایر جهیزات، امکانات، مواد خوراکی و... بر عهده موکب داران می باشد.
مهران خورده بین مقدم موکب های اعزامی را از شهرستان های بوشهر، دشتی، دیر و کنگان عنوان کرد و افزود: این موکب ها سفیران مردم استان بوشهر هستند و باید تلاش کنند گوشه ای از عشق و ارادت مردم این خطه به آقا علی بن موسی الرضا علیه السلام را به نمایش بگذارند.

mokeb razavi 1

وی با بیان اینکه در طراحی موکب های اعزامی باید نشان بنیاد کرامت رضوی، دبیرخانه کانون های خدمت رضوی آستان قدس رضوی و نمادهای استان بوشهر همزمان استفاده شود تاکید داشت: از موکب ها نوحه ها و مداحی های بومی و سنتی استان پخش شود.
مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان بوشهر ولایت مداری و عشق به امام رضا علیه السلام را یکی از ویژگی های بارز مردم استان بوشهر عنوان کرد و افزود: این عشق و ارادت مردم استان را روانه مشهد مقدس خواهد کرد.
مهران خورده بین مقدم در همین راستا نشانی استقرار موکب های استان بوشهر را روبروی بازار رضا علیه السلام و میدان آب بیان کرد و از همه هم استانی ها برای دریافت خدمات دعوت به عمل آورد.
در پایان این نشست موکب داران و اعضای ستادی دبیرخانه کانون‌های خدمت رضوی استان بوشهر به گفتگو و همفکری پرداختند.

mokeb razavi 1mokeb razavi 1mokeb razavi 1mokeb razavi 1

/

استان بوشهر

Template Design:Dima Group