سه شنبه 25 ارديبهشت 1403 | Tuesday 14 May 2024

بخشدار شبانکاره گفت: حمایت از دهیاران و شوراها به منظور استفاده از ظرفیت و قابلیت ها در راستای تحول شهرها و روستاها تا کنون نتایج مثبتی بهمراه داشته است.

به گزارش دیارجنوب ، نشست هم اندیشی فرماندار شهرستان دشتستان با نخبگان و فعالان اجتماعی و اقشار مختلف بخش شبانکاره سه شنبه شب ۲۴مرداد ماه با حضور فرماندار و معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری شهرستان دشتستان، بخشدارو امام جمعه شبانکاره و سایر مسئولان شهرستان دشتستان و بخش شبانکاره در محل سالن جلسات بخشداری شبانکاره برگزار شد.
فرماندار شهرستان دشتستان با بیان اینکه از ابتدای شروع کار دولت ایران قوی، دولت با چالش های بزرگی روبرو بوده است اظهارداشت: شیوع بیماری کرونا و مرگ روزانه ده ها نفر و بستری و درگیر شدن هزاران هم وطن از جمله این مشکلات بود.
وی با اشاره به رفع چالش سخت بیماری کرونا طی ماه های اول کار دولت اضافه کرد: تورم افسار گسیخته به همراه ناامیدی مردم از شرایط اقتصادی، کمبود مایحتاج روزانه خانواده ها، صف های تهیه اقلام مصرفی، ۷ برابر شدن قیمت ارز طی چندین ماه، مشکلات بورس و متضرر شدن مردم، غیر قابل اعتماد شدن بازار کشور برای سرمایه گذاری، تحریم های ظالمانه ی آمریکا و دیگر کشور ها چشم اندازی دشوار و ناامید کننده ای از آینده برای مردم متصور می ساخت.

nokhbegan shabankare 1

وی با بیان اینکه دولت ایران قوی با هدف حل مشکلات مردم و بازگرداندن عزت کشور شروع بکار نمود ابرازداشت: بکارگیری سیاست های مختلف از جمله برقراری ارتباط و تعامل با همسایگان و ارتقاء روابط اقتصادی متعدد توانست راه های مختلفی برای جذب سرمایه گذاری و ارتباطات اقتصادی در کشور باز کند.
بنافی با اشاره به تولید و فروش نفت کشور پس از بکارگیری سیاست های خارجی دولت ایران قوی گفت: عضویت در سازمان شانگهای یکی از نتایج سیاست های اثربخش این دولت در شکست تحریم ها و گشودن مسیر های اقتصادی به روی کشور است.
وی بخش شبانکاره را دارای فرهنگ غنی ، مردمی پرتلاش که همواره نخبگان و افرادی بااستعداد در آن پرورش یافته اند عنوان کرد و اذعان داشت: رفع مشکلات حوزه تولیدی واقتصادی همواره کانون توجه ما بوده است.
بنافی با اشاره به وجود پتانسيل بالای بخش کشاورزی در سطح شهرستان بویژه بخش شبانکاره بیان کرد: بخش شبانکاره قطب کشاورزی در شهرستان و استان است که برنامه ریزی حمایت از کشاورزان و کشت محصولات استراتژیک با مصارف آب کمتر با توجه به محدویت منابع آبی، تنوع کشت با توجه به نیاز بازار و صنعتی کردن کشاورزی در راستای نیاز به تولید بیشتر را مد نظر قرار دهیم.

nokhbegan shabankare 1

بخشدار شبانکاره در آغاز این نشست با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب دو واژه "ایمان و امید" را لازمه دستیابی به ایرانی قوی و با صلابت دانست و اظهار کرد: امروز وظیفه همه ما در جامعه ترویج ایمان و باور‌ به اعتقادات ملی و مذهبی و ایجاد امید آفرینی و افزایش مشارکت مردم در رویدادهای مختلف سیاسی و اجتماعی است.
وی اضافه کرد: مهمترین مأموریت ما مسئولان ایجاد روحیه امید در دل مردم و تقویت ایمان در میان آحاد جامعه است.
وی درخصوص خدمت بی منت به مردم گفت: گفتمان دولت انقلابی خدمت بی منت به مردم از جنس رضایت مردمی همراه و رفتار بر اساس آموزه های دینی با مردم است.
وی در راستای گفتمان دولت انقلابی و ارائه عملکرد خود ابرازداشت: بخشداری شبانکاره عملکرد روزانه و هفتگی خود را برای اطلاع رسانی و آگاهی مردم در فضای مجازی و در ملاقات های مردمی و حل مشکلات بصورت روزانه و مستمر انجام می دهد.
وی تصریح کرد: خدمت رسانی ، حمایت از دهیاران و شوراها به منظور استفاده از ظرفیت و قابلیت ها در راستای تحول شهرها و روستاها تا کنون نتایج مثبتی بهمراه داشته است.

nokhbegan shabankare 1


حسینی در ادامه با بیان اینکه در این یکسال با دسته بندی اولویت ها و با برنامه ریزی صحیح مشکلات شبانکاره را به حداقل رسانده و در راستای افزایش امید در جامعه گام برداشته ایم گفت: رفع قطعی و کمبود آب شرب در تابستان و آب کشاورزی در سال زراعی گذشته، پیشرفت و توسعه شهرها و روستاها و تعریض جاده های روستایی و آسفالت جاده شبانکاره به دهداران امسال انجام خواهد گرفت.
گفتنی است که در این نشست منتخبین جامعه علمی، دانشگاهی، نخبگان، فرهنگی، هنری، ورزشی، هیئت های مذهبی، بسیج و گروه های جهادی، خانواده شهدا، همراهان دولت، کشاورزان و دامداران، فعالین اجتماعی مشکلات و راهکارهای خود را ارائه نمودند.

nokhbegan shabankare 1nokhbegan shabankare 1nokhbegan shabankare 1nokhbegan shabankare 1nokhbegan shabankare 1nokhbegan shabankare 1nokhbegan shabankare 1nokhbegan shabankare 1nokhbegan shabankare 1nokhbegan shabankare 1nokhbegan shabankare 1nokhbegan shabankare 1nokhbegan shabankare 1nokhbegan shabankare 1nokhbegan shabankare 1
/

استان بوشهر

Template Design:Dima Group