جمعه 21 ارديبهشت 1403 | Friday 10 May 2024

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر گفت: ۳ نفر در آب‌های استان غرق شدند که دو نفر نجات یافتند، اما یک نفر جان باخت.

به گزارش دیارجنوب به نقل از خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، سید حسین موسوی بیان کرد: در حادثه‌ای ۲ نفر در «تنگ گولو» روستای حسین آباد شهرستان جم با ۳۳ و ۴۲ سال سن در رودخانه این تنگ در دل کوهستان در حال شنا بودند که به سبب آشنایی نداشتن با فن شنا غرق می‌شوند.

وی افزود: با اقدام به موقع اورژانس ۱۱۵ شهرستان جم این ۲ نفر که دچار کاهش سطح هوشیاری بودند پس از اقدامات اولیه درمانی به بیمارستان توحید جم منتقل می‌شوند که با اقدامات انجام شده وضعیت جسمانی و هوشیاری آنان بهبودیافته و از بیمارستان مرخص می‌شوند.

ghargh darya

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر از غرق یک نفر دیگر در ساحل بوشهر خبر داد و گفت: این فرد ۵۰ ساله هنگام شنا غرق می‌شود که تلاش امدادگران بی‌نتیجه ماند و او جان خود را از دست می‌دهد.

وی با اشاره به افزایش گرما و رطوبت هوا در روز‌های اخیر در استان و افزایش رغبت مردم به شنا، تأکید کرد: کسانی که با فن شنا آشنایی ندارند از شنا به‌خصوص در آب‌های عمیق به‌جد پرهیز کنند، چون بیشتر افراد غرق شده با فن شنا آشنایی نداشته‌اند.

/

استان بوشهر

Template Design:Dima Group