چهارشنبه 12 ارديبهشت 1403 | Wednesday 1 May 2024

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: تعداد ۸۵ مجوز استخدام پیمانی در این دانشگاه صادر شد که از این تعداد، ۷۹ پرستار در بیمارستان‌های این استان جذب می‌شوند.

به گزارش دیارجنوب به نقل از ایرنا، دکتر حسن ملکی‌زاده روزپنجشنبه با اعلام این خبر اظهار کرد : تعداد ۸۵ مجوز استخدام پیمانی در رشته‌های شغلی پرستاری، کارشناس اتاق عمل، فوریت‌های پزشکی و کارشناس امور مالی برای جذب در دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان بوشهر از سوی وزارت بهداشت صادر شد.

وی تصریح کرد: از این تعداد ۷۹ مجوز به رشته شغلی پرستاری برای بیمارستانهای شهدای خلیج‌فارس بوشهر ، زینبیه خورموج، امام خمینی (ره) کنگان، امیرالمؤمنین گناوه و شهید گنجی برازجان اختصاص یافت.

ملکی‌زاده افزود: از این شمار سه مجوز به کارشناس اتاق عمل برای مرکز آموزشی درمانی قلب بوشهر رسید.

parastar

وی اضافه کرد: ۲ مجوز برای شغل فوریت‌های پزشکی برای واحد اعزام بیمارستان امام حسین (ع) اهرم و یک مجوز کارشناس امور مالی در شبکه بهداشت و درمان شهرستان عسلویه اختصاص یافت.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با اشاره به اینکه ۲۱۵ نفر در آزمون استخدامی شرکت کردند، گفت: بیشترین تعداد شرکت کننده مربوط به رشته شغلی پرستاری به تعداد ۱۶۲ نفر بود و بعد از آن به ترتیب، اتاق عمل ۳۳ نفر و فوریت‌های پزشکی و امور مالی هر کدام ۱۰ نفر داوطلب داشتند.

ملکی‌زاده یادآورشد: اعلام نتیجه پس از اعلام حد نصاب نمره و پس از بررسی مدارک با اعمال سهمیه ۲۵ درصد ایثارگری، امتیاز بومی، جوانی جمعیت و امتیاز کرونا از طریق سایت دانشگاه اعلام می‌شود.

/

استان بوشهر

Template Design:Dima Group