چهارشنبه 26 ارديبهشت 1403 | Wednesday 15 May 2024

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: شهریه کودکستان‌ها تا پایان شهریور مثل سال قبل است تا شهریه جدید توسط وزارات اعلام شود.

به گزارش دیارجنوب، علی موحدی مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر صبح امروز در نهمین جلسه شورای برنامه ریزی و نظارت تعلیم و تربیت کودکستان‌ها، اظهار داشت: اگر همه نسبت به نظام تعلیم و تربیت به وظیفه‌شان خوب عمل کنند به‌حتم اتفاقات مثبت و خوبی در جامعه رقم خواهد خورد.

وی با بیان اینکه تربیت دانش آموز تراز انقلاب اسلامی از اهداف مهم آموزش و پرورش می‌باشد، افزود: بیشتر کودکستان‌هایی که در استان مجوز داشته‌اند، تطبیق مجوزشان صورت گرفته است که بعد از تطبیق، مجوز فعالیت و راه‌اندازی اجرایی خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر از صدور 420 مجوز کودکستان خبر داد و تصریح کرد: تمامی کودکستان ها باید تاییدیه نوسازی و ایمنی لازم را داشته باشند که در غیر اینصورت اجازه فعالیت به ‌آن‌ها داده نمی‌شود.

mahdkodak

موحدی عنوان کرد: کودکستان‌هایی که فاقد مجوز تاسیس از سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک‌ باشند از هرگونه فعالیت ممنوع خواهند بود.

وی اضافه کرد: شهریه کودکستان‌ها در حال حاضر تا پایان شهریور بنا بر شهریه سال قبل است و شهریه جدید توسط وزارات اعلام می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر با اشاره به اینکه محتوای آموزشی و تربیتی مناسب به کودکستان‌ها معرفی خواهد شد، افزود: امسال در راستای حمایت از کودکستان‌ها، معافیت مالیاتی این مراکز مورد توجه جدی خواهد بود.

وی خاطر نشان کرد: اداره‌های آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق می‌توانند بر اساس چارچوب قانونی و شیوه‌نامه‌های ابلاغ شده فضاهای مازاد خود را به اشخاص حقوقی و حقیقی کودکستان‌ها اجاره دهند.

/

استان بوشهر

Template Design:Dima Group