پنجشنبه 13 ارديبهشت 1403 | Thursday 2 May 2024

رویداد استارتاپی محصولات و ایده های فناورانه و دانش بنیان در صنعت پتروشیمی برگزار شد.

به گزارش دیارجنوب به نقل از روابط عمومی پارک علم و فناوری خلیج فارس، رویداد ایده شو به میزبانی پارک علم و فناوری خلیج فارس و حمایت شرکت شهرک های صنعتی استان بوشهر و شرکت مبین انرژی خلیج فارس در بوشهر برگزار شد.

رضا اسمعیل پور دبیر رویداد و مدیرعامل شرکت پویاگران با اشاره به اینکه رویداد ایده شو شامل پیش رویداد و کارگاه های جانبی به میزبانی پارک علم و فناوری خلیج فارس برگزار شد، اظهار داشت: طی فراخوان های انجام شده ۳۰ ایده به دبیرخانه رویداد ارسال شد.

اختتامیه رویداد ایده شو با محوریت محصولات و ایده‌های فناورانه و دانش‌بنیان در صنعت پتروشیمی که طی دو روز برگزار شد، مورد استقبال واحدهای صنعتی و تیم‌های فعال در حوزه پتروشیمی قرار گرفت.

در این رویداد تیم های ایده‌پرداز در محورهای توسعه فرایند،فناوری تولید تجهیزات و قطعات پیشرفته،فرآوری و تولید محصولات دانش بنیان و فناورانه،توسعه نرم افزاری بالادستی صنایع،فناوری اطلاعات بالادستی در صنایع پتروشیمی،تامین منابع اولیه و توسعه صنایع،فرصت های سرمایه گذاری مواد غیر ملتهب پتروشیمی به رقابت پرداختند.

پس از بررسی و ارزیابی ایده‌های نوآورانه توسط متخصصان و داوران مجرب، به طور کلی 10 تیم وارد مرحله نهایی رویداد شدند.

در اختتامیه رویداد، که با حضور رئیس پارک علم و فناوری خلیج فارس و مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی بوشهر و نمایندگان شرکت پتروشیمی مبین انرژی خلیج فارس برگزار شد، سه تیم برتر انتخاب شدند. این تیم‌ها با ایده‌های خلاقانه و کارآمد خود در زمینه صنعت پتروشیمی، توانستند از بین سایر تیم‌ها برجسته شوند.

ترتیب تیم‌های برگزیده به شرح زیر است:

تیم اول: کارن تک (واحد دانش بنیان مستقر در پارک علم و فناور خلیج فارس)

تیم دوم: هسته پژوهشی نفت و گاز به نمایندگی دکتر احمد آذری عضو هیئت علمی دانشکده نفت و گاز و پتروشیمی دانشگاه خلیج فارس بوشهر

تیم سوم: هسته پژوهشی مهندسی برق به نمایندگی دکتر حامد گرگین پور عضو هیئت علمی دانشکده مهندسی سیستم های هوشمند و علوم داده دانشگاه خلیج فارس بوشهر

estartup petroshimi

/

استان بوشهر

Template Design:Dima Group