يكشنبه 23 ارديبهشت 1403 | Sunday 12 May 2024

واحد دندانپزشکی درمانگاه شهید نادر مهدوی خورموج در آئینی با حضور امام جمعه خورموج راه‌اندازی و آماده ارائه خدمت به مراجعین شد.

به گزارش دیارجنوب به نقل از روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان؛دکتر حسن اسماعیلی مدیر درمان تامین اجتماعی استان بوشهر در مراسم آغاز به کار واحد دندانپزشکی درمانگاه شهید نادر مهدوی خورموج گفت: یکی از درخواست‌های مردم عزیز شهرستان دشتی راه‌اندازی واحد دندانپزشکی این مرکز درمانی بود که با جذب دندانپزشک و آماده‌سازی تجهیزات به خواسته آنان جامه عمل پوشانده شد.
وی بیان کرد:راه اندازی واحد دندانپزشکی در این مرکز با هدف سهولت در دریافت خدمات و کاهش هزینه های درمانی بر دوش مردم بوده که امید است با افتتاح این واحد گامی موثر در ارائه خدمت به جامعه بیمه شدگان تامین اجتماعی شهرستان برداشته شود.

mahdavi khormoj


مدیر درمان تامین اجتماعی استان بوشهر اظهار داشت:در سال گذشته بالغ بر 120هزار نفر از خدمات رایگان دندانپزشکی مراکز درمانی تامین اجتماعی استان بهره مند شدند.
وی افزود:از این میزان مراجعه افزون بر 136هزار خدمت دندانپزشکی در زمینه های معاینه ،جرم گیری،پر کردن،ترمیمی و کشیدن صورت گرفته که نسبت به مدت مشابه سال پیش از آن 6درصد رشد داشته است.
حجت الاسلام زاهد دوست امام جمعه خورموج در این آئین ضمن تقدیر و تشکر از تلاشهای صورت گرفته در ارائه خدمت جدید درمانی به مردم در این مرکز درمانی بیان داشت: امیدواریم این خدمات گام مهمی در افزایش خدمت رسانی مطلوب به ذینفعان باشد و بتواند تا حدودی مشکلات مردم و مراجعین را در زمینه دندانپزشکی رفع کند.

/

استان بوشهر

Template Design:Dima Group