پنجشنبه 13 ارديبهشت 1403 | Thursday 2 May 2024

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری دیلم استان بوشهر گفت: فرمانده کلانتری یک این شهرستان در یک اقدام فداکارانه با مهار حریق یک فروند شناور باری، از وقوع آتش سوزی گسترده به لنج‌های دیگر پیشگیری کرد.

به گزارش دیارجنوب ، محمدامین خلیجی شامگاه یکشنبه در گفت وگو با ایرنا اظهار کرد: این شناور خالی از محموله که در خور دیلم و در کنار دیگر شناورهای باری لنگر انداخته بود، به علت اتصال برق در داخل بدنه دچار آتش سوزی شده که فرمانده کلانتری در حین ماموریت متوجه این اتفاق می شود و با یک دستگاه کپسول آتش نشانی به محل رفته و اقدام به اطفای حریق می کند.

وی افزود: این حادثه در زمان جزر رخ داده که امکان امدادرسانی و حضور آتش خوار اداره بندر میسر نبود و در صورتی که مامور فداکار نیروی انتظامی در ابتدای حادثه اقدام به مهار حریق نکرده بود، آتش به بقیه شناورهای پهلوگرفته سرایت و فاجعه بزرگی به بار می آمد.

lenj ghargh

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری دیلم تصریح کرد: چینش لنج ها در خور به گونه ای است که در صورت هر پیشامد ناگواری از جمله آتش سوزی، می تواند تا چندین لنج را دچار حریق کند که با توجه به قیمت حداقلی ۱۰ میلیارد تومانی یک لنج، خساراتی تا چند ۱۰ میلیارد تومان می تواند بر جای بگذارد.

خلیجی با تقدیر از ایثار فرمانده کلانتری این شهرستان از لنج داران خواست نسبت به نکات ایمنی در شناورهای خود اقدام جدی ورزند.

/

استان بوشهر

Template Design:Dima Group