يكشنبه 9 ارديبهشت 1403 | Sunday 28 April 2024

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: جوانگرایی و استفاده از بدنه نیروهای انقلاب از اولویت‌های ما در انتصابات استان بوشهر است.

 

به گزارش دیارجنوب به نقل از خبرنگار مهر، اکبر پورات شنبه‌شب در نشست با جوانان گام دوم انقلاب استان بوشهر اظهار داشت: در حوزه انتصابات رویکرد ما از ابتدای حضور در معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری بوشهر بر مبنای جوانگرایی و استفاده از بدنه نیروهای انقلاب استوار بوده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر خاطرنشان کرد: در همین راستا در حوزه مدیران ستادی، معاونین فرمانداران، بخشداران و سایر ادارات از جوانان انقلابی استان منصوب شده‌اند.

پورات تصریح کرد: به زودی سفرهای شهرستانی با محورهای توسعه‌ای شهرستان‌ها با حضور استاندار و مدیران دستگاه‌های اجرایی در سطح استان برگزار خواهد شد و در حال حاضر نیز حضور مدیران در بین مردم و شهرستان‌ها در دستور کار و اولویت قرار دارد.

وی گفت: در زمینه طرح جوانی جمعیت و تسهیل در امر مقدس ازدواج اقدامات ارزشمندی در استان بوشهر صورت گرفته است و پیگیری‌های استاندار در زمینه برگزاری جشن ازدواج و اهدای زمین مسکونی رایگان به خانواده‌های دارای سه فرزند آغاز شده است.

porat m ostandari

احقاق حقوق کارگران

پورات افزود: در بخش مسائل و مشکلات کارگری با برگزاری منظم کمیسیون کارگری در راستای احقاق حقوق کارگران گام‌های مهمی برداشته شده و در بخش رسیدگی به مشکلات دانشجویان در کمیسیون دانشجویی و بازدید از مراکز دانشگاهی اقدامات مؤثری به انجام رسیده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر خاطرنشان کرد: با تلاش‌های استاندار بوشهر روند احداث آب‌شیرین‌کن‌ها در مناطق مختلف استان با شتاب بیشتری در حال انجام است و طرح‌ها آبخیزداری فعال شده و همچنین در بخش توسعه طرح‌های گردشگری، ایجاد مشاغل خانگی و تسهیلات اشتغالزایی اقدامات ارزشمندی صورت گرفته است.

پورات با تاکید بر اینکه یکی از موضوعاتی که بخوبی مورد توجه قرار نمی‌گیرد بحث جهاد تبیین است، بیان کرد: چنانکه اقدامات خوبی حوزه‌های مختلف توسط دولت در کشور و سطح استان بوشهر به انجام رسیده است، اما بدرستی بیان نشده و با توجه به تأکیدات مقام معظم رهبری به جهاد تبیین ضرورت دارد که این مقوله مهم که باعث امید آفرینی در جامعه می‌شود در اولویت قرار گیرد.

وی افزود: همچنین انتظار می‌رود مدیران انقلابی در دستگاه‌های اجرایی استان نسبت به اجرای برنامه‌های فرهنگی و جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی اهتمام بیشتری داشته باشند.

/

استان بوشهر

Template Design:Dima Group