يكشنبه 9 ارديبهشت 1403 | Sunday 28 April 2024

نماینده مردم شهرستان دشتستان در مجلس شورای اسلامی از ابلاغ اعتبار ۱۲ هزار میلیارد ریالی برای پروژه‌های این شهرستان خبر داد.

به گزارش دیارجنوب، ابراهیم رضایی صبح سه‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در گفتگو با معاون اجرایی رئیس‌جمهور آخرین وضعیت مصوبات سفر دولت به استان را پیگیری کردم.
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مصوبات خوبی برای شهرستان دشتستان به دستگاه‌ها ابلاغ شده است اضافه کرد: ۲ هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل بیمارستان ۱۷ شهریور برازجان تخصیص یافته است.
وی با اشاره به ابلاغ اعتبار ۲ هزار میلیارد ریال برای جاده نمازگاه - ارم - بوشکان، اضافه کرد: هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال برای احداث مخزن و خط انتقال آب ارغون در بخش بوشکان ابلاغ شده است.

namayande d rezaei
رضایی ادامه داد: همچنین ۲ هزار میلیارد ریال برای احداث سد دهرود، ۷۵۰ میلیارد ریال برای تکمیل شبکه آبیاری نوین در سعدآباد و آب‌پخش و شبانکاره ابلاغ شده است.
وی از ابلاغ ۵۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل مجتمع‌های فرهنگی آب‌پخش و سعدآباد و شبانکاره خبر داد و بیان کرد: ۴۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل پل درودگاه، هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال برای اصلاح نقاط حادثه‌خیز استان، ۹۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل مخازن ذخیره و خطوط انتقال آب و… ابلاغ شده است.
نماینده مردم شهرستان دشتستان در مجلس شورای اسلامی افزود: اگر چه مصوبات می‌توانست بهتر باشد و موارد دیگری را نیز قبل و پس از سفر پیشنهاد کرده بودم اما توجه خاص دوستان به نظرات و مطالبات مردم جای تشکر دارد./ مهر

استان بوشهر

Template Design:Dima Group