چهارشنبه 26 ارديبهشت 1403 | Wednesday 15 May 2024

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: با توجه به این‌که هنوز سامانه تعیین شهریه برای مدرسه‌های غیردولتی باز نشده است؛ شهریه امسال باید به‌صورت علی‌الحساب و براساس شهریه سال گذشته پرداخت شود.

به گزارش دیارجنوب به نقل از خبرگزاری فارس استان بوشهر، علی موحدی مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر ظهر امروز در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به بخش‌نامه‌های موجود، غیر از دریافت پول کتاب و بیمه، دریافت هرگونه هزینه نام‌نویسی از خانواده دانش‌آموزان در مدرسه‌های استان بوشهر غیرقانونی و تخلف است. همچنین نباید دریافت کارنامه را وابسته به پرداخت پول از سوی خانواده دانش‌آموز کرد.

وی با بیان این‌که خانواده‌ها همکاری لازم را با مدرسه‌ها دارند، افزود: مدیران مدرسه‌ها باید براساس شیوه‌نامه اقدام کنند و نباید خارج از قانون کاری کنند و مرتکب تخلف شوند.

daneshamooz b a

موحدی درباره ماهانه مدرسه‌های هیات‌امنایی، تیزهوشان، شاهد و نمونه اضافه کرد: برمبنای قانون و دستور وزارتخانه در این مدرسه‌ها هزینه‌ای برای فوق برنامه‌های آموزشی و مکمل تعیین شده که باید پرداخت شود.

این مقام مسؤول درباره ماهانه مدرسه‌های غیردولتی بیان کرد: با توجه به این‌که هنوز سامانه تعیین شهریه برای مدرسه‌های غیردولتی باز نشده است؛ شهریه امسال باید به‌صورت علی‌الحساب و براساس شهریه سال گذشته پرداخت شود و تخطی در این زمینه نشود.

وی ادامه داد: سازمان مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش بر مبنای بارگذاری شاخص‌ها، شهریه را اعلام می‌کند و پرداخت شهریه فوق برنامه باید به‌صورت داوطلبانه باشد.

/

استان بوشهر

Template Design:Dima Group