پنجشنبه 13 ارديبهشت 1403 | Thursday 2 May 2024

مسئول دفترنمایندگی نمایندگی ولی فقیه درسپاه امام صادق(ع) استان بوشهر به امام جمعه بخش سعدآباد.پیام تبریکی صادر کرد.

 

به گزارش دیارجنوب ، متن پیام بشرخ زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

حجت الاسلام و المسلمین محمدحسین شهبازی(دام عزه)
امام جمعه محترم بخش سعد آباد

سلام علیکم

یکی از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی، استقرار نهاد نماز جمعه به عنوان پایگاه عبادی و سیاسی و قلب فرهنگی شهرها و مناطق است که با راهبری و هدایت ائمه محترم جمعه، جلوه های زیبایی از وحدت و صلابت و معرفت و معنویت در این کانون های فضیلت و بصیرت متجلی می شود.

درهمین راستا انتصاب شایسته جنابعالی به امامت جمعه بخش سعد آباد، نشان از شایستگی علمی وتوانمندی مدیریتی وتوان کار اخوندی شما دارد لذا ضمن تبریک صمیمانه این انتصاب پر خیر وبرکت ، رجاء واثق دارم حضور ارزشمندتان در خطّه نخبه پرورو دیار شهیدان سرافراز و فرهیختگان پر افتخار، فصل هایی تازه از مجاهدت علمی و دینی و برکات فرهنگی و اجتماعی به ویژه در تقویت و تعالی فرهنگ عمومی منطقه را خواهد گشود.

بی تردید تلاش های مستمر و عالمانه حجت الاسلام والمسلمین شیخ عليرضا کشاورز بارگاهی (دامت برکاته) در دوره تصدی این مسئولیت و رسالت سنگین، مأجور بوده و با تداوم و استمرار این مسیر نورانی والتزام به رهنمودهای های ‌‌‌ رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی، شاهد اعتلای بیش از پیش بنیان های فرهنگی و اعتقادی و اجتماعی این سامان خواهیم بود.

توفیقات روز افزون جنابعالی را در تحقق منویات مقام معظم رهبری و تحت توجهات حضرت بقیه الله الاعظم ارواحنا فداه از درگاه پروردگار متعال خواستاریم.
۳۰ خرداد ۱۴۰۲

سید عبدالرضا هاشمی
مسئول دفتر نمایندگی‌ ولی فقیه در سپاه امام صادق( ع) استان بوشهر

hashemi sepah

/

استان بوشهر

Template Design:Dima Group