شنبه 22 ارديبهشت 1403 | Saturday 11 May 2024

رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر گفت: با هوشیاری و تلاش همه جانبه مأموران پلیس آگاهی بوشهر، باند سه نفری سارقان سیم برق به همراه ۲ تن سیم و کابل مسی در بوشهرشناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش دیارجنوب، سرهنگ جوشن سهرابی صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران بیان داشت: در پی اطلاع واصله مبنی بر اینکه یکی از سارقان سابقه دار با تشکیل باندی ۳ نفری اقدام به سرقت سیم‌های برق در شهر بوشهر و سایر شهرستان‌های استان می‌کند، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر افزود: مأموران پلیس آگاهی با رصد دقیق و لحظه به لحظه سر باند، دیگر اعضای باند را نیز شناسایی و تحت تعقیب قرار دادند.

سرهنگ سهرابی در ادامه تصریح کرد: پس از تکمیل تحقیقات و شناسایی محل اختفا و دپوی کالای‌های سرقتی در یک عملیات منسجم و حساب شده هر سه نفر سارق در حین سرقت، دستگیر و به پلیس آگاهی دلالت داده شدند.

dastgiri jadid

این مقام ارشد انتظامی بیان داشت: پس از هماهنگی‌های قضائی مخفیگاه سارقان مورد بازرسی قرار گرفت که مقدار ۲ تن انواع سیم و کابل مسی سرقتی کشف شد.

رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر در پایان ضمن اشاره به معرفی متهمان به مرجع قضائی، با قدردانی از مشارکت هدفمند و مؤثر شهروندان با پلیس در انجام مأموریت‌های مختلف، از آنان خواست، تا همواره هشدارهای راهبردی پلیس را در راستای پیشگیری از وقوع سرقت‌های مشابه و محدود شدن دایره فعالیت سارقان مورد توجه و استفاده کاربردی خود قرار داده و هر گونه مورد مشکوکی را در کوتاه‌ترین زمان ممکن از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

/

استان بوشهر

Template Design:Dima Group