شنبه 8 ارديبهشت 1403 | Saturday 27 April 2024

آئین کلنگ زنی ساختمان پایگاه مقاومت خواهران روستای راهدار با حضور خانواده‌های معظم شهداء، خواهران و برادران بسیجی، آحاد مردم و مسئولین شهرستان برگزار شد.

به گزارش دیارجنوب به نقل از خبرگزاری بسیج از دشتستان، آئین کلنگ زنی ساختمان پایگاه مقاومت خواهران روستای راهدار با حضور خانواده‌های معظم شهداء، خواهران و برادران بسیجی، بخشدار مرکزی، دهیار و اعضای شورای اسلامی، تعدادی از خیرین، جانشین فرماندهی سپاه دشتستان، معاونت بسیج سازندگی و مهندسی دشتستان در مسجد پنج تن آل عبا روستای راهدار برگزار گردید.
جانشین سپاه جوادالائمه (ع) شهرستان دشتستان با گرامیداشت یاد و خاطره فراموش ناشدنی حضرت امام (ره) و شهدای والامقام سه توصیه اصلی شهدای گرانقدر به عنوان پرتکرارترین بخش از وصیت نامه‌های شهداء را یاد آور شد: ۱- اطاعت از ولایت ۲- مبارزه با استکبار جهانی ۳- رعایت حجاب و عفاف اسلامی.
یحیایی خاطرنشان کرد: شهدای گرانقدر، چهل سال پیش اهمیت مقوله حجاب را به ما یادآور شدند و تذکر دادند، اینک پس از گذشت سال ها، دشمنان ایران اسلامی از بی حجابی و بدحجابی به عنوان ابزاری برای خدشه دار کردن هویت فرهنگ و تمدن ده هزار ساله ما سوءاستفاده می‌کنند و در راستای ترویج بدحجابی به هر طریق ممکن به ویژه از طریق تبلیغات با آن قدرت رسانه‌ای که دارند تلاش می‌کنند.
این مقام مسئول بیان داشت: ما به عنوان دلسوزان نظام با تبیین یعنی بیان حقایق‌ها و واقعیت‌ها و معرفی چهره واقعی دشمنان و بدخواهان نظام اسلامی، نباید اجازه دهیم که به اهداف شوم و پلیدشان دست یابند.

kolang rahdar besij 1

ایشان مسجد را سنگر و به عنوان پایگاه بزرگ فرهنگی در جامعه معرفی و عنوان کرد که بسیج در مسجد متولد شده، در مسجد رشد یافته و باید ادامه فعالیتش را با حضور پررنگ آحاد بسیجیان در مساجد ادامه دهد.

یحیایی با برشمردن خدمات ارزشمند و مجاهدت‌های متعدد بسیج از بدو تاسیس تا کنون، از اقدام ارزشمند عزیزانی که در برگزاری این آئین و در راستای ایجاد ساختمان پایگاه مقاومت خواهران در آینده، قبول زحمت نموده اند، تقدیر و تشکر نمود.
وی تاکید کرد: بزرگان روستای راهدار در کار خیر و عمران و آبادانی همواره پیش قدم بوده اند و اینک نیز بازماندگان آنان به همراه قشر جوان و نوجوان در کنار شورای اسلامی و سایر خیرین ادامه این مسیر سعادت آفرین را با جدیت دنبال خواهند نمود.

kolang rahdar besij 1

سرهنگ ستار یحیایی با بیان اینکه سپاه دشتستان در این راستا بخشی از اعتبار را تخصیص داده گفت: انتظار می‌رود با همت مسئولان روستا و خیرین، کار ساخت پایگاه مقاومت بسیج خواهران بدون وقفه و با جدیت دنبال شود و در آینده‌ای نه چندان دور شاهد بهره برداری از آن باشیم.
در ادامه بخشدار مرکزی به شورای اسلامی و دهیار روستای راهدار توصیه نمود که علاوه بر همکاری در جهت ساخت پایگاه می‌بایست نهایت همکاری در جهت تامین امکانات و تجهیزات پایگاه بسیج نیز صورت پذیرد تا ان شاءالله زمینه حضور بیش از پیش آحاد مردم به ویژه جوانان و نوجوانان در بسیج و مسجد روستا فراهم آید.


/

استان بوشهر

Template Design:Dima Group