پنجشنبه 13 ارديبهشت 1403 | Thursday 2 May 2024

عملیات تعمیرات اساسی پالایشگاه سوم مجتمع گاز پارس جنوبی با برنامه‌ریزی انجام ۶۸۵ دستور کار و با بهره‌مندی از توان و دانش سازندگان داخلی وشرکت‌های دانش‌بنیان آغاز شد.

به گزارش دیارجنوب به نقل از خبرگزاری صدا و سیما مرکز بوشهرمدیر پالایشگاه سوم پارس جنوبی گفت: تعمیرات اساسی در پالایشگاه‌ها با توجه به اهمیت دسترس پذیری و قابلیت اطمینان تجهیزات پالایشگاهی به منظور حفظ تولید حداکثری مستمر و نیز حفظ ارزش‌های دارایی‌های فیزیکی پالایشگاه با تمرکز بر رعایت کلیه دستورالعمل‌های اچ‌اس‌ئی در جهت نیل به اهداف استراتژیک و دستیابی به اهداف زیست محیطی، برنامه ریزی و اجرا می‌شود.

محمد شفیع موذنی افزود: مطابق با برنامه سالانه عملیات تعمیرات اساسی در پالایشگاه‌ها به منظور برداشت بهینه و حداکثری ارزش اقتصادی تولید از میدان مشترک، حذف توقف کلی پالایشگاه، کاهش زمان تعمیرات اساسی و هماهنگ با زمان تعمیرات مورد درخواست سکو‌های دریایی به صورت فازی آغاز و به مدت ۱۶ روز ادامه دارد.

مدیر پالایشگاه سوم مجتمع گاز پارس جنوبی در ادامه بیان کرد: با تکیه بر توان متخصصان و کارکنان این مجموعه، استفاده از دانش و نوآوری شرکت‌های داخلی و شرکت‌های دانش‌بنیان بیش از ۳۵۷ دستور کار اصلاحی و ۳۲۸ دستورکار پیشگیرانه تعمیراتی در بازه زمانی تعمیرات اساسی انجام می‌شود.

petroshimi

/

استان بوشهر

Template Design:Dima Group