يكشنبه 9 ارديبهشت 1403 | Sunday 28 April 2024

رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر گفت: با شناسایی ۱۴ محله ناکارآمد و فرسوده از نظر بافتی در این شهر، تدوین مشوق‌هایی برای نوسازی این محله‌ها در حال انجام است.

به گزارش دیارجنوب، وحید نیک روش روز یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دولت در زمینه بازآفرینی شهری و بهسازی سکونتگاه‌های غیررسمی و بافت‌های فرسوده اقدام‌های بسیار خوبی عملیاتی کرده که مدیریت شهری در بوشهر نیز در همراهی کامل با این برنامه‌ها است.
وی بیان کرد: هم اکنون ۱۴ محله در شهر بوشهر به عنوان بافت های فرسوده و ناکارآمد شناسایی شده که با راه اندازی دفاتر تسهیل‌گری و لحاظ بسته‌های تشویقی زمینه برای پویایی این محله‌ها فراهم می‌‎شود.

baft farsoode
رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر گفت: این شورا همچنین به توسعه فضای سبز شهری اهتمام جدی دارد و در همین راستا پروژه‌های متعددی امسال عملیاتی می‌شود.
نیک روش ادامه داد: ایجاد پارک ۱۳۵ هکتاری در مجاورت بزرگراه شهید گرد، احداث پارک ۱۹ هکتاری بین دو محله تنگک دوم و سوم ( که پنج هکتار آن طراحی شده)، توسعه پارک ساحلی مقابل محله شغاب، ایجاد پارک در اراضی آزاد شده از پارک شغاب تا پارک دانشجو، توسعه پارک باغ بهزاد و احداث پارک لیل از مهمترین اقدام‌های شورا برای افزایش سرانه فضای سبز است.
وی افزود: با اجرا این برنامه‌ها سرانه فضای سبز کنونی بوشهر به استانداردهای ملی نزدیک‌تر می‌شود.
نیک روش در ارتباط با طولانی شدن روند ترمیم حفاری‌های صورت گرفته توسط دستگاه‌های حفار در بوشهر اظهار کرد: شورا در این خصوص پیگری‌های جدی صورت داده و نشست های متعددی با دستگاه‌های خدمات رسان برگزار کرده تا پس از حفاری در کمترین زمان ممکن نسبت به ترمیم آن‌ها اقدام شود./ ایرنا

استان بوشهر

Template Design:Dima Group