پنجشنبه 13 ارديبهشت 1403 | Thursday 2 May 2024

فرماندار و رییس مدیریت بحران گناوه گفت: آتش‌سوزی انبار لوازم آرایشی و بهداشتی در یکی از بازارهای تجاری این شهر پس از چهار ساعت کوشش مستمر آتش نشانان مهار و خاموش شد.

به گزارش دیارجنوب، محمدتقی صفری عصر پنجشنبه در محل حادثه اظهار کرد: ساعت ۱۲ امروز و در پی اطلاع از وقوع یک فقره آتش سوزی در بازار شهر، اعضای مدیریت بحران به همراه نیروهای آتش نشان و گروه های امداد و انتظامی در محل حادثه حاضر شدند که از گروه آتش نشانی شرکت های نفتی گچساران در حوزه نفت گناوه و فلات قاره بهرگان بخش امام حسن(ع) دیلم نیز برای کمک به انجام سریع عملیات درخواست کمک شد.

genave anba atash 1
وی با اشاره به حضور نیروهای کمکی در محل، گفت: در این حادثه، یک انبار لوازم آرایشی و بهداشتی (۲ طبقه) بنا به دلایلی که در حال بررسی است، دچار آتش سوزی شد که خسارت زیادی را نیز به همراه داشت.
فرماندار گناره افزود: هنگام حضور نیروهای آتش نشان و امدادی، آتش به طبقه دوم ساختمان نیز سرایت کرد و گسترش یافت.
صفری ادامه داد: باتوجه به اینکه لوازم آرایشی و بهداشتی مستعد مشتعل شدن هستند، آتش و دود گسترده ای محدوده ساختمان و محل حادثه را فرا گرفته بود که آتش نشان ها و نیروهای امدادی مجبور به تخریب بخشی از سقف طبقه دوم برای مهار آتش شدند.

genave anba atash 1
وی اظهار کرد: در ادامه، عملیات تیم های آتش نشان با شتاب بیشتری پیش رفت که سرانجام منجر به مهار و خاموشی کامل آتش شد.
به گفته صفری، علت بروز آتش سوزی و همچنین میزان خسارات وارده از سوی کارشناسان بررسی و اعلام خواهد شد.
فرماندار گناوه با قدردانی از نیروهای امدادی و اعضای مدیریت بحران در عملیات اطفای این حادثه گفت: این عملیات در هوای گرم شهرستان گناوه انجام شد و آتش نشانان شهرداری گناوه و بندرریگ، اداره بندرودریانوردی، شرکت نفتی گوره حوزه گچساران و فلات قاره بهرگان، جمعیت هلال احمر و نیروی انتظامی تلاش موثری برای اطفا حریق داشتند.
بازار تجاری گناوه از بازارهای فعال جنوب کشور و قطب تجاری استان بوشهر است که در طول سال به ویژه ایام تعطیلات شاهد حضور گسترده گردشگران است./ ایرنا

 genave anba atash 1

 

 خبر مرتبط:

آتش سوزی در بازار گناوه/ انبار لوازم آرایشی طعمه حریق شد

/

استان بوشهر

Template Design:Dima Group