پنجشنبه 13 ارديبهشت 1403 | Thursday 2 May 2024

رویداد ملی «تا ثریا» با هدف حمایت از مجموعه های دانش بنیان و فن آور در دانشگاه خلیج فارس بوشهر برگزار شد.

به گزارش دیارجنوب، قائم مقام هلدینگ پیشگامان بنیاد تعاون بسیج با بیان اینکه در این رویدادها بالغ بر ۵ هزار میلیارد تومان طرح به دبیرخانه رویداد مراجعه شد اظهار داشت: از این بین ۲ هزار میلیارد تومان طرح واجد شرایط شناخته شد و با دستگاه‌های حاکمیتی بعنوان سرمایه‌گذار و تسهیل‌گر با دبیری این هلدینگ میز مذاکراتی جهت انعقاد تفاهم‌نامه و مصوباتی برای پیگیری بازار شکل گرفت.
مجتبی خورسندی افزود: در این طرح ۴۰۰ میلیارد تومان به صورت مستقیم در اختیار شرکت‌های دانش بنیان و فناوری که سال گذشته به ما مراجعه کردند قرار گرفت.

ruydad tasoraya 1
وی ادامه داد: امید می‌رود با بسیج منابع مالی که در استان‌ها قرار دارد به واسطه هم سرمایه‌گذارهایی که از رویدادهای ملی فراهم می‌شود بتوانیم حجم سرمایه بهتری را در سال ۱۴۰۲ برای تأمین مالی و تجاری‌سازی طرح‌های این شرکت‌ها شاهد باشیم.
خورسندی گفت: اشتغال‌زایی مد‌نظر این هلدینگ برای امسال ۲۰۰ نفر به صورت مستقیم و ۴۰۰ نفر به صورت غیر مستقیم از محل شرکت‌های دانش‌بنیان و فناوری است که توسط خود ما مورد سرمایه‌گذاری قرار بگیرند.
قائم مقام هلدینگ پیشگامان بنیاد تعاون بسیج از برگزاری رویداد‌های تخصصی در استان‌ها خبر داد و گفت: در استان بوشهر اقتصاد دریامحور و احصاء نیازهای فناورانه نفت و گاز و پتروشیمی از مسائل جدی و بسیار مهمی است که بتوانیم زنجیره ارزشی موجود در استان را به واسطه شتاب‌دهی و تسهیل‌گری خود شرکت‌های فناور و دانش بنیان استان مدنظر قرار دهیم.
خورسندی با بیان اینکه بنا به ظرفیت موجود در هر استان و متناسب با طرح‌های ارائه مشده سرمایه‌گذاری را انجام می‌دهیم، بیان داشت: از بین طرح‌های مراجعه شده، طرحی تا سقف ۱۵ میلیارد تومان واجد شرایط سرمایه‌گذاری از جانب ما بوده و از آنجا که شرکت‌های فناور و دانش بنیان نیازمند تجاری‌سازی هستند؛ انتظار می‌رود حتی پس از رویداد تا ۵۰ میلیارد تومان ارتقاء پیدا کند.

ruydad tasoraya 1ruydad tasoraya 1ruydad tasoraya 1ruydad tasoraya 1ruydad tasoraya 1ruydad tasoraya 1ruydad tasoraya 1ruydad tasoraya 1ruydad tasoraya 1ruydad tasoraya 1ruydad tasoraya 1

/

استان بوشهر

Template Design:Dima Group