يكشنبه 23 ارديبهشت 1403 | Sunday 12 May 2024

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: با تداوم روند افزایشی دما در این استان، دما در شهرهای غیرساحلی اهرم، برازجان و خورموج به ۴۵ درجه سانتیگراد رسید.

به گزارش دیارجنوب، پیام مساعدی روز شنبه دراین ارتباط اظهارداشت: براساس پیش‌بینی‌ها، دما و رطوبت هوا در استان بوشهر طی پنج روز آینده همچنان روند افزایشی دارد.
وی بیان کرد: همچنین براساس پیش‌بینی‌ها از امروز تا دوشنبه هفته جاری در ساعت‌هایی از بعدازظهر تا اوایل شب، سرعت وزش باد در استان و روی دریا روند افزایش دارد.
کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر تصریح کرد: از روز سه‌شنبه تا پایان هفته نیز با وزش بادهای شمالی علاوه‌بر مواجی و تلاطم دریا، برای مناطق مستعد استان خیزش گرد و خاک محلی پیش‌بینی می‌شود.

afzayesh dama
وی ادامه داد: طی ۲۴ ساعت آینده آسمان استان بوشهر بیشتر صاف، همراه با غبار محلی، گاهی وزش باد و در برخی نقاط همراه با گردوخاک و فردا در برخی مناطق همراه با مه رقیق صبحگاهی پیش‌بینی شده است.
مساعدی گفت: در این مدت جهت وزش باد بیشتر شمال غربی تا غربی با سرعت هشت تا ۲۸ گاهی تا ۳۴ کیلومتر و در برخی از ساعت‌ها تا ۵۴ کیلومتر در ساعت پیش‌بینی می‌شود.
وی عنوان کرد: طی ۲۴ ساعت آینده ارتفاع موج دریا در سواحل استان بوشهر ۳۰ تا ۹۰ گاهی تا ۱۲۰ سانتیمتر و در ساعت‌هایی از بعد ازظهر تا اوایل شب ۶۰ تا ۱۲۰ گاهی تا ۱۵۰ سانتیمتر پیش‌بینی شده است.
کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر تصریح کرد: فردا در بندر بوشهر زمان مد اول دریا ساعت ۰۳:۳۵ بامداد، جزر اول ساعت ۰۷:۲۰، مد دوم ساعت ۱۳:۲۰ و جزر دوم ساعت ۲۱ خواهد بود./ ایرنا

استان بوشهر

Template Design:Dima Group