شنبه 22 ارديبهشت 1403 | Saturday 11 May 2024

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهرگفت: در پنج روز آینده، سواحل استان بوشهر در برخی ساعات متلاطم پیش‌بینی می‌شود و دمای هوا افزایش نسبی خواهد داشت.

به گزارش دیارجنوب، طلیعه محمدی روز جمعه ۱۹ خرداد ماه اظهار داشت: با توجه به نقشه‌های پیش‌بینی هواشناسی، وزش باد در بعد از ظهرها، گاهی خیزش گرد و خاک و در برخی ساعات افزایش رطوبت و شرجی از پدیده‌های مورد انتظار در پنج روز آینده است.
کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر افزود: سواحل استان بوشهر در برخی ساعات متلاطم پیش‌بینی می‌شود و دمای هوا افزایش نسبی خواهد داشت.

afzayesh dama b
وی گفت: طی ساعات آینده آسمان استان غالباً صاف همراه با غبار محلی، در ساعاتی از ظهر تا اوایل شب افزایش سرعت وزش باد و فردا در برخی مناطق غبار صبحگاهی پیش بینی می‌شود.
محمدی تصریح کرد: جهت وزش باد متغیر، غالباً شمال غربی، با سرعت هشت تا ۲۸ گاهی تا ۳۴ کیلومتر در ساعت، در ساعاتی از ظهر تا اوایل شب تا ۴۴ کیلومتر در ساعت و در مناطق جنوبی فردا پیش از ظهر گاهی تا ۵۰ کیلومتر در ساعت خواهد بود.
کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر بیان کرد: ارتفاع موج دریا ۳۰ تا ۹۰ گاهی ۱۲۰ سانتی‌متر، در ساعاتی از ظهر ۶۰ تا ۱۲۰ سانتی‌متر و در مناطق جنوبی فردا پیش از ظهر گاهی ۱۵۰ سانتیمتر پیش بینی می‌شود./ مهر

استان بوشهر

Template Design:Dima Group