پنجشنبه 13 ارديبهشت 1403 | Thursday 2 May 2024

مراسم گرامیداشت سی و چهارمین سالگرد ارتحال ملکوتی بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی و همچنین بزرگداشت قیام جاودانه پانزدهم خرداد با حضور جمعی از مسئولین و رهروان نهضت امام (ره) در مسجد امام خمینی (ره) شبانکاره برگزار شد.

به گزارش دیارجنوب، این آیین شامگاه یکشنبه ۱۴ خرداد ماه با حضور حسینی بخشدار، حجت الاسلام پردل امام جمعه، سرهنگ پولادی فرمانده حوزه مقاومت بسیج و جمعی از مسئولین بخش شبانکاره، شیفتگان و رهروان نهضت امام (ره) برگزار شد.

m rehlat shabankare 1
حجت‌الاسلام راستگو مسئول امور مساجد استان بوشهر در این آیین بیان داشت: ۱۴ خردادماه سالروز رحلت جان‌سوز مردی بزرگ است که به همه عزیزان تسلیت عرض می‌کنم و قیام ۱۵ خرداد ۴۲ را هم گرامی می‌داریم.
وی با اشاره به شخصیت معنوی امام خمینی (ره) افزود: بی شک امام راحل از تأثیرگذارترین شخصیت‌های سیاسی و مذهبی در تاریخ معاصر کشورمان و چه بسا سراسر دنیا که نقش ایشان در هدایت نهضت انقلابی مردم ایران و تشکیل حکومت اسلامی را هرگز نمی‌توان نادیده گرفت.
حجت‌الاسلام راستگو ابراز داشت: امام خمینی (س) از ویژگی‌های شخصیتی منحصر به فردی برخوردار بودند، ایشان در تمام طول عمر پربرکت خود بر اداء نماز اول وقت و تلاوت مستمر قرآن تاکید داشتند.
وی در ادامه افزود: حضرت امام فردی بسیار شجاع و دلیر بودند که این ویژگی ایشان در جای جای حیات مبارکشان به ویژه در دوران مبارزات به وضوح به چشم می خورد.
مسئول امور مساجد استان بوشهر بیان کرد: حضرت امام خميني(ره) از معرفت و بينش سياسي خارق العاده اي برخوردار بود و ذهن و فكر باز و بيدارش همواره عمق رخدادها و وقايع سياسي را مي كاويد و تحليل هاي روشن ارائه مي داد.
حجت‌الاسلام راستگو گفت: همين شم و ژرف نگري سياسي موجب مي گشت كه آن پيشواي الهي داراي توان خاصي در پيش بيني هاي سياسي گردد و برخي از وقايع آينده را در سياست خارجي و جهان اسلام پيش از وقوع گوشزد نمايد و هشدار دهد.
عزاداری و سینه‌زنی حضرت اباعبدالله الحسین علیه‌السلام با نوای حاج امید عباسی مداح اهل بیت(ع) پایان‌بخش این مراسم معنوی در شبانکاره بود.

m rehlat shabankare 1m rehlat shabankare 1m rehlat shabankare 1m rehlat shabankare 1m rehlat shabankare 1m rehlat shabankare 1m rehlat shabankare 1m rehlat shabankare 1m rehlat shabankare 1m rehlat shabankare 1m rehlat shabankare 1

/

استان بوشهر

Template Design:Dima Group