شنبه 8 ارديبهشت 1403 | Saturday 27 April 2024

همزمان با سالروز میلاد باسعادت حضرت امام رضا (ع) جشن های زیرسایه خورشید و جشن میلادآن حضرت با حضور خدام رضوی و استقبال پرشور مردم در شهرستان گناوه برگزار شد.

به گزارش دیارجنوب به نقل از آستان نیوز از بوشهر، همزمان با سالروز میلاد با سعادت هشتمین امام شیعیان جهان حضرت امام رضا (ع) شهرستان گناوه برای بار دوم در دهه کرامت امسال میزبان قدوم مبارک خادمان رضوی بود و مردم این شهرستان با استقبال گرم از خادمان و حاملان پرچم متبرک امام رئوف، میلاد باسعادت آن حضرت را جشن گرفتند.
خادمان حرم رضوی در بدو ورود به یادمان شهدا، با حضور بر مزار مطهر دو شهید خوشنام به شهدای والامقام ادای احترام کردندو سپس با ورود خادمان رضوی در جشن زیر سایه خورشید شمیم دل‌انگیز حرم رضوی طنین‌انداز شد.
در این مراسم خادمان رضوی با ذکر صلوات خاصه امام رضا (ع)؛ مولودی‌خوانی دل مردم عاشق زیارت حرم رضوی را روانه حرم با صفا ایشان کردند.
حضور در جشن میلاد امام رضا (ع) در مسجد النبی (ص) گناوه ، تجلیل از فعالان و برگزارکنندگان چهارشنبه‌های امام رضایی ، حضور در جشن زیر سایه خورشید روستای سر بست از دیگر برنامه های حضور خدام رضوی در شهرستان گناوه بود.

genave khodam 1genave khodam 1genave khodam 1genave khodam 1genave khodam 1genave khodam 1genave khodam 1genave khodam 1genave khodam 1

/

استان بوشهر

Template Design:Dima Group