پنجشنبه 13 ارديبهشت 1403 | Thursday 2 May 2024

در آیینی با حضور رییس اداره ورزش و جوانان و دیگر مسئولین دشتستان از سه قهرمان مدال آور رشته کونگ فو توآ در شهرستان تجلیل بعمل آمد.

به گزارش دیارجنوب، این آیین روز سه شنبه ۹ خرداد ماه با حضور حسین پور رئیس اداره ورزش و جوانان دشتستان، علی اسفندیاری دهیار روستای قراولخانه و نماینده دهیاران شهرستان در فرمانداری و یدالله بناری رئیس هئیت کونگ فو شهرستان برگزار و از سه قهرمان مدال آور رشته کونگ فو توآ تجلیل شد.

tajlil kongfo d 1
رئیس اداره ورزش و جوانان دشتستان در این آیین ضمن خوش آمد گویی و خداقوت به قهرمانان بیان کرد: از اینکه مربیان ما با دست خالی و بدون حمایت مالی خاصی قهرمان پروری میکنند و مدال آورانی چون این سه عزیز رو به جامعه ورزش کشور تحویل میدهند کمال تقدیر و تشکر را داریم.
حسین پور در ادامه اذعان داشت: اداره ورزش مثل همیشه با تمام توانش درکنار شما خواهد بود و هرآنچه در توانش باشد از هیچ ورزشکاری دریغ نخواهد کرد.
اسفندیاری در این نشست گفت: در روستای قراولخانه هیچگونه محیطی مناسب برای ورزش رزمی وجود ندارد و مربی چون جعفر طلائیان که خود از قهرمانان ارزنده ما هستند در این روستا با دست خالی در حال تعلیم و تربیت قهرمانان کشوری هستند.از همین رو از جناب حسین پور و بناری خواهشمندم به حرفها و قول های خود جامع عمل بپوشانند.
بناری در ادامه بیان کرد: هئیت کونگ فو تمام توان مطالبه گری خود را میگذارد تا کمبود های مربیان و باشگاه های ورزشی تحت پوشش خود را سامان دهد و رسیدگی به وضعیت کنونی باشگاه رزمی قراولخانه راهم در اولویت و دستور کار خود قرار خواهیم داد.
در پایان از آقایان عقیل تیموری، سبحان احمدی و رضا بحرانی قهرمانان مدار آور شهرستان تجلیل بعمل آمد و احکام فنی آقایان غلامرضا کاویانی، ابوالفضل بهرامی نیا،مهدی محمد نیا، ایوب اوستاد نیز به حضورشان اهدا شد.

tajlil kongfo d 1tajlil kongfo d 1tajlil kongfo d 1tajlil kongfo d 1tajlil kongfo d 1tajlil kongfo d 1tajlil kongfo d 1tajlil kongfo d 1tajlil kongfo d 1tajlil kongfo d 1tajlil kongfo d 1tajlil kongfo d 1

/

استان بوشهر

Template Design:Dima Group