جمعه 21 ارديبهشت 1403 | Friday 10 May 2024

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: از اواخر هفته جاری دمای هوا در این استان بین ۲ تا ۴ درجه سانتیگراد افزایش می‌یابد.

به گزارش دیارجنوب، پیام مساعدی روز چهارشنبه اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته برازجان و جم به ترتیب با ۴۳ و ۲۵ درجه سانتیگراد به ترتیب بیشترین و کمترین میزان دما را در استان بوشهر داشتند.
وی بیان کرد: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد طی امروز تا اوایل هفته آینده، در ساعت‌هایی از بعد از ظهر تا اوایل شب افزایش سرعت باد، در طول روز غبار محلی و گاهی افزایش ابر از پدیده‌های غالب در سطح استان و روی دریا خواهد بود.

afzayesh dama b
کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر تصریح کرد: در ۲۴ ساعت آینده آسمان استان بوشهر صاف تا کمی ابری همراه با غبار محلی، در بعد از ظهر وزش باد و فردا در برخی نقاط مه همراه با رقیق صبحگاهی پیش بینی می‌شود.
وی گفت: در این مدت جهت وزش باد متغیر، به طور غالب شمال غربی تا غربی با سرعت ۸ تا ۳۰ در بعد از ظهر گاهی تا ۴۲ کیلومتر در ساعت پیس بینی شده است.
مساعدی افزود: در ۲۴ ساعت آینده ارتفاع موج دریا در سواحل استان بوشهر ۳۰ تا ۹۰ گاهی ۱۲۰ سانتیمتر پیش بینی شده است.
وی اظهار کرد: فردا در بندر بوشهر زمان مد اول دریا ساعت ۰۰:۵۰ دقیقه بامداد، جزر اول ساعت ۰۳:۰۰ بامداد، مد دوم ساعت ۱۱:۱۵ و جزر دوم ساعت ۱۹:۳۰ خواهد بود./ ایرنا

استان بوشهر

Template Design:Dima Group