شنبه 8 ارديبهشت 1403 | Saturday 27 April 2024

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری بوشهر گفت: از ابتدای امسال تاکنون هفت سایت تلفن همراه در این استان مجهز به تکنولوژی ۲، ۳ و ۴ جی شده‌اند.

به گزارش دیارجنوب، محمد هادی رستمیان روز جمعه در بازدید از برخی پروژه‌های ارتباطات و فناوری اطلاعات استان بوشهر افزود: برای تجهیز این سایت‌ها ۱۳۰ میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات طرح خدمات عمومی اجباری روستایی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات هزینه شده است.
وی بیان کرد: سال گذشته نیز ۱۲ سایت همراه با تکنولوژی ۲، ۳ و ۴جی از محل اعتبارات طرح خدمات عمومی اجباری روستایی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با ۳۰۰ میلیارد ریال احداث و ارتقاء یافت.

telefon hamrah mokhaberat
رستمیان اظهار کرد: با توجه به افزایش مطالبات عمومی برای خدمات ارتباطی از ابتدای استقرار دولت سیزدهم تاکنون شاهد افزایش دسترسی به خدمت در استان بوشهر بوده‌ایم.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار بوشهر با اشاره به اینکه اتصال روستاهای بالای ۲۰ خانوار به شبکه ملی اطلاعات از اولویت‌های وزارت ارتباطات است گفت: در زمان حاضر بیش از ۹۰ درصد از روستاهای بالای ۲۰ خانوار این استان زیر پوشش خدمات ارتباطی (صوت) و اتصال به شبکه ملی اطلاعات هستند./ ایرنا

استان بوشهر

Template Design:Dima Group