سه شنبه 25 ارديبهشت 1403 | Tuesday 14 May 2024

همزمان با فرارسیدن روز ارتباطات و روابط عمومی؛ آیین تجلیل از مسئولان روابط عمومی دستگاه های اجرایی بوشهر با حضور فرماندار شهرستان برگزار شد.

به گزارش دیارجنوب، فرماندار بوشهر روز چهارشنبه ۲۷ اردیبهشت ماه در این آیین ضمن تاکید بر نیاز جدی آموزش روابط عمومی ها درحوزه های مختلف اظهار کرد: روابط عمومی به عنوان مغز متفکر یک سازمان است و داشتن دانش روز و خلاقیت می تواند به مدیران روابط‌عمومی ها در انتشار اخبار بسیار کمک کننده باشد.
صالح رحیمی در ادامه بیان داشت: روابط عمومی نسبت به سایر قسمت های دیگر سازمان ها نیازمند رشد و تعالی بیشتری است واین رشد و تعالی درسایه توجه بیشتر به این حوزه محقق می شود.

tajli f boushehr 1
وی تصریح کرد: روابط عمومی باید در قامت یک نهاد فعال، پویا و استاندارد و کارآمد بتواند با طراحی مهندسی افکار عمومی و بهره گیری از شیوه های نوین ارتباطی و اطلاع رسانی به نیازهای مخاطبان درون و برون سازمانی پاسخ گوید و رضایتمندی حداکثری را در راستای پیشرفت و تعالی سازمان متبوعش به ارمغان آورد.
محمدجعفرپور، دبیر جلسه و مدیر روابط عمومی فرمانداری شهرستان بوشهر ضمن تبریک روز روابط عمومی بیان کرد: برگزاری جلسه تجلیل از مسئولان روابط عمومی در روز ملی ارتباطات و روابط عمومی و نامگذاری ۲۷ اردیبهشت به این عنوان بیانگر اهمیت و جایگاه رفیع این مسئولیت است.
مشاور فرهنگی و رسانه ای فرمانداری شهرستان بوشهر تصریح کرد: روابط عمومی به عنوان یکی از کانون‌های دوجانبه ارتباط بین مردم و سازمان است و نقش مهمی را جهت آگاه سازی مردم ایفا می کند و به عنوان کانون انتقال، انتشار و بازتاب دهنده اخبار و اطلاعات جهت پویایی سازمان و در واقع پل ارتباطی بین مردم و مسئولان است و ارائه گزارشات موثق و مفید از وظایف آن است.
در پایان ازمسئولان روابط عمومی دستگاه های اجرایی شهرستان بوشهر با اهدای لوح، تقدیر بعمل آمد.

tajli f boushehr 1tajli f boushehr 1tajli f boushehr 1tajli f boushehr 5

/

استان بوشهر

Template Design:Dima Group