جمعه 21 ارديبهشت 1403 | Friday 10 May 2024

جلسه کارگروه فرهنگی عفاف و حجاب شهرستان بوشهر با حضور فرماندار بوشهر و دیگر اعضای کارگروه با دستورکار عفاف و حجاب و برنامه ریزی دهه کرامت برگزار شد.

به گزارش دیارجنوب به نقل از خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، جلسه کارگروه فرهنگی عفاف و حجاب شهرستان بوشهر شامگاه یکشنبه با حضور فرماندار بوشهر و دیگر اعضای کارگروه با دستور کار عفاف و حجاب و برنامه ریزی دهه کرامت برگزار شد.
فرماندار بوشهر در این جلسه گفت: در رابطه با مسئله عفاف و حجاب کارهای خوبی صورت گرفته و روز به روز نسبت به گذشته شرایط مطلوبتر شده و با اقدامات جهادی ماههای آینده این وضعیت بهتر خواهد شد که در این زمینه نیاز هست دستگاههای فرهنگی، هیئت های مذهبی، مساجد، مواکب و ستاد عتبات عالیات پای کار بیایند.

dahe keramat b
صالح رحیمی ادامه داد: با توجه به در پیش بودن دهه کرامت که همه ساله از سالروز ولادت حضرت فاطمه معصومه (س) شروع می‌شود و تا سالروز میلاد حضرت امام رضا (ع) ادامه دارد در این ایام دستگاههای فرهنگی مراسمات را به فضای عمومی، پارکها و سواحل با شور و نشاط خاصی برگزار کنند.
فرماندار بوشهر همچنین در رابطه با سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) گفت: به مدت سه شب برنامه هایی در این رابطه در فضای عمومی با حضور حداکثری مردم و عاشقان خاندان عصمت و طهارت(ع) برگزار شود.

 /

استان بوشهر

Template Design:Dima Group