جمعه 7 ارديبهشت 1403 | Friday 26 April 2024

مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری بوشهر از تدوین شناسنامه تقسیماتی 10 شهرستان و جمع آوری مستندات ۱۵ نقطه جمعیتی استان برای ارتقاء به روستا خبر داد و گفت: با پیگیری های صورت گرفته تاکنون مصوبه کمیسیون دفاعی این روستا اخذ و در نوبت طرح هیات دولت است.

به گزارش دیارجنوب، سعید حیدری روز یکشنبه 24 اردیبهشت ماه در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: در حوزه سیاسی تلاش ما برای انتصاب و به کارگیری جوانان و بانوان درمناصب مدیریتی است و همچنین کمیسیون های امورات اقشار مختلف مردم را بصورت عملیاتی دنبال می کنیم.
وی با بیان اینکه حقوق تمام اقشار در حوزه های دانشجویی و کارگری پیگیری شده است، افزود: برای هدایت و راهبری ماموریت های واگذار شده به این دفتر متناسب با ظرفیت های استان برنامه ریزی های صحیح صورت گرفته است.

neshasteh kh poorat 1
حیدری به حضور میدانی و نظارت های دقیق بر عملکرد بخشداری ها اشاره کرد و گفت: درخصوص پاسخگویی و رسیدگی به شکایات مردمی از فرمانداران و بخشداران نیز بطور ویژه اقدام شده است.
وی با بیان اینکه فعالیت انتخابات در استان آغاز شده، بیان داشت: با تدابیر مجموعه سیاسی استانداری از آذر ماه سال گذشته در قالب احصا و بررسی مسائل و مشکلات هر یک از حوزه های انتخابی با حضور مسئولین حوزه ارتباطات و آموزش، فعالیت ها را آغاز و جمع بندی ها و گزارشات را به وزارت کشور انعکاس دادیم.
حیدری از جمع آوری مستندات ۱۵ نقطه جمعیتی استان برای ارتقاء به روستا خبر داد و گفت: در حوزه تقسیمات کشوری مستندات ۱۵ نقطه جمعیتی برای ارتقاء به روستا در شهرستان های دشتستان، تنگستان، دیر و جم انجام شده و طبق شیوه نامه مصوب مطالب را جمع بندی و به وزارت کشور ارسال کردیم که در حال طی مراحل است.
وی ارتقا روستای «شیرینو» به شهر را یکی از مطالبه جدی مردم عنوان کرد و گفت: با پیگیری های صورت گرفته تا کنون مصوبه کمیسیون دفاعی این روستا اخذ و در نوبت طرح هیات دولت است که این مسئله به نتیجه برسد و تصویب نامه آن به استان ارسال شود.
مدیرکل دفتر سیاسی و انتخابات استانداری بوشهر از تدوین شناسنامه تقسیماتی 10 شهرستان استان بوشهر خبر داد و گفت: با تکمیل و تدوین نهایی تا پایان‌ امسال برای 10 شهرستان استان بوشهر شناسنامه تقسیماتی صادر خواهد شد.

 /

استان بوشهر

Template Design:Dima Group