پنجشنبه 13 ارديبهشت 1403 | Thursday 2 May 2024

فرمانده یگان حفاظت امور اراضی استان بوشهر گفت: ۲۲۰ مورد مستحدثات غیرمجاز در استان بوشهر آزادسازی و قلع و قمع شد.

به گزارش دیارجنوب، سرهنگ بهرام دانشمند روز چهارشنبه اظهار داشت: به منظور صیانت از اراضی کشاورزی، اقدامات لازم در راستای اجرای احکام قلع و قمع طبق تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی در استان بوشهر انجام شد.
وی اضافه کرد: در این راستا پیرو تأکیدات رئیس سازمان امور اراضی پس از انجام هماهنگی‌های لازم توسط مدیریت جهاد کشاورزی و اخذ دستور قضائی لازم و رعایت تشریفات اداری و انجام هماهنگی‌های لازم و تأمین امنیت توسط فرماندهی انتظامی شهرستان‌های تنگستان، دشتستان و بوشهر اقدامات لازم انجام شد.

arazi gh mojaz
فرمانده یگان حفاظت امور اراضی استان بوشهر بیان کرد: این برنامه با هدایت و ساماندهی فرمانده انتظامی تنگستان، با ساز و برگ نظامی کامل و همچنین همکاری سایر سازمان‌های ذی‌مدخل در امر زمین با رعایت جمیع موازین شرعی و قانونی و هیچ گونه رعب و وحشتی صورت گرفت.
وی بیان کرد: با ۲ دستگاه لودر ضمن هماهنگی با دادستان شهرستان تنگستان و ریاست سایر سازمان‌ها و نهادهای امنیتی شهرستان، در بامداد روز چهارشنبه عملیات قلع و قمع در روستاهای باغک شمالی، بنه گز، قباکلکی و باغ چرخی انجام پذیرفت.
سرهنگ دانشمند افزود: در این عملیات ۲۲۰ مورد مستحدثات غیرمجاز به مساحت حدود ۴۰۰ هزار مترمربع به ارزش ریالی تقریبی ۴۰۰ میلیارد ریال آزاد سازی و عملیات بدون تلفات جانی و مالی پایان یافت./ مهر

استان بوشهر

Template Design:Dima Group