پنجشنبه 27 ارديبهشت 1403 | Thursday 16 May 2024

فرمانده مرزبانی استان بوشهر از توقیف شناور حامل کالای قاچاق در یکی از بنادر بوشهر خبر داد و گفت: از این شناور انواع تجهیزات و دستگاه‌های مختلف قاچاق به ارزش بیش از ۲ میلیارد تومان کشف شد.

به گزارش دیارجنوب، سرهنگ یدالله شرفی از تجهیز ناوگان مرزبانی به امکانات پیشرفت دریایی خبر داد و اظهار داشت: با ارتقای تجهیزات ناوگان مرزبانی استان بوشهر، امکان حضور شناورهای این فرماندهی به اعماق مختلف خلیج‌ فارس فراهم شده است.
وی برخورد قاطع با قاچاق در ابعاد گوناگون را در اولویت برنامه فرماندهی مرزبانی استان بوشهر دانست و تأکید کرد: تردد شناورها در خلیج‌فارس دایم رصد و پایش می‌شود و با هرگونه تخلف برخورد قاطع خواهد شد.

kalaye ghachagh
فرمانده مرزبانی استان بوشهر از شناسایی شناور حامل کالای قاچاق خبر داد و خاطرنشان کرد: در راستای مبارزه با قاچاق کالا، حمایت از رشد تولید و تشدید برخورد با قاچاقچیان کالا، مأموران پایگاه مرزبانی بوشهر با اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی یک فروند شناور تجاری در اسکله لاور ساحلی شناسایی و توقیف کردند.
شرفی افزود: مأموران مرزبانی در بررسی دقیق از شناور توقیفی پس از تخلیه کامل بار موفق شدند، انواع تجهیزات شامل دستگاه‌های مجسمه‌سازی، و پیکرتراشی بدن، آنالیز بدن، چربی سوزی و لاغری، ساعت مچی هوشمند و هزاران دستگاه شارژر شدند.
وی ارزش محموله کشف شده قاچاق را بیش از 2 میلیارد تومان برآورد کرد و گفت: در همین راستا یک متهم دستگیر و به همراه پرونده تشکیل شده قاچاق تحویل مقام قضایی استان بوشهر شد./ تسنیم

استان بوشهر

Template Design:Dima Group