پنجشنبه 13 ارديبهشت 1403 | Thursday 2 May 2024

فرمانده انتظامی استان بوشهر از کشف هزار و ۱۰۰ عدد آمپول هورمونی غیر مجاز به ارزش ۴۵ میلیارد ریال در شهرستان بوشهر خبر داد.

به گزارش دیارجنوب، سردار حیدر سوسنی صبح پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مأموران یگان امداد شهرستان بوشهر در حین گشت زنی در سطح شهر در خیابان دانشجو یک دستگاه خودروی سواری را که مظنون به حمل کالای قاچاق بود، متوقف کردند.
وی با بیان اینکه خودرو پس از دستور ایست پلیس با افزایش سرعت خود، قصد فرار داشت که طی یک تعقیب و گریز کوتاه مجبور به توقف شد، افزود: راننده دستگیر و خودرو جهت بررسی بیشتر به مقر انتظامی دلالت داده شد.

ampool ghachagh
سردار سوسنی ادامه داد: در بازرسی از خودرو هزار و ۱۰۰ عدد آمپول هورمونی غیرمجاز و مقادیری تجهیزات الکترونیکی قاچاق کشف شد.
وی خاطرنشان کرد: برابر نظریه کارشناسان ارزش محموله مکشوفه ۴۵ میلیارد ریال برآورد شده و متهم به مرجع قضائی معرفی شد.
کشف محموله آرایشی قاچاق در عسلویه
فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: مأموران آگاهی شهرستان عسلویه در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا در سه راهی پتروشیمی به یک دستگاه خودرو پژو پارس مشکوک و آن را متوقف کردند.
سوسنی ادامه داد: مأموران در بازرسی از خودرو توقیفی مقادیر زیادی کالای قاچاق شامل انواع لوازم آرایشی، فاقد مجوز گمرکی کشف و یک نفر را دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی استان بوشهر با بیان اینکه کارشناسان ارزش کالاهای مکشوفه را ۱۰ میلیارد ریال برآورد کرده اند، تصریح کرد: متهم با تشکیل پرونده تحویل مراجع ذیصلاح شد./ مهر

استان بوشهر

Template Design:Dima Group