پنجشنبه 13 ارديبهشت 1403 | Thursday 2 May 2024

رئیس اداره ورزش و جوانان گناوه گفت: تیم کشتی آزاد نونهالان این شهرستان با اقتدار به مقام قهرمانی جام رمضان استان بوشهر نائل شد.

به گزارش دیارجنوب، کاظم فتحی روز جمعه اظهار کرد: روز گذشته مسابقات قهرمانی کشتی آزاد نونهالان استان بوشهر در خانه کشتی شهر بوشهر برگزار شد که تیم باشگاه پهلوان نادر با ۱۰ کشتی‌گیر به نمایندگی از شهرستان گناوه در این مسابقات حضور یافت.
وی افزود: آزادکاران گناوه در این مسابقات با 10کشتی‌گیر شرکت کرده بودند که ۹ نفر آن‌ها ‌راهی فینال شدند و در پایان با چهار نشان طلا، پنج نشان نقره و یک نشان برنز با اقتدار به مقام قهرمانی استان دست یافتند.

nonahalan genave
رئیس اداره ورزش و جوانان گناوه تصریح کرد: پویا عظیمی در وزن ۳۵ کیلوگرم، رضا ابراهیمی در ۴۱ کیلوگرم، محمدماهان عبدالهی در ۴۸ کیلوگرم و حسن نقاشکار تنگستانی در ۶۸ کیلوگرم مقام‌های اول این اوزان را بدست آوردند.
وی ادامه داد: رضا مهدوی در وزن ۵۲ کیلوگرم، مجتبی آتشی در ۶۸ کیلوگرم، حسین مرادی در ۷۵ کیلوگرم و ابوالفضل روستایی در ۸۵ کیلوگرم صاحب مقام دوم و محمدطاها رستمی در ۴۴ کیلوگرم به مقام سوم استان دست یافتند.
فتحی یادآور شد: هدایت و مربی‌گری تیم کشتی گناوه را عباس پهلوان زاده، ارژنگ فرخ‌آبادی و محمد مرادی بر عهده دارند.
رئیس اداره ورزش و جوانان گناوه گفت: سعید گره، محمد خواجه‌گیری، سجاد اسفندیاری، سید علی موسوی و مسلم حسینی از شهرستان گناوه وظیفه قضاوت مسابقات را برعهده داشتند./ ایرنا

استان بوشهر

Template Design:Dima Group