پنجشنبه 13 ارديبهشت 1403 | Thursday 2 May 2024

رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر از شناسایی و دستگیری ۱۲ نفر سارق و کشف تعداد ۱۹ دستگاه انواع خودرو سرقتی در سال جاری خبر داد.

به گزارش دیارجنوب، سرهنگ جوشن سهرابی روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران بیان داشت: با تلاش شبانه روزی کارآگاهان و افسران تحقیق پلیس آگاهی و دوایر تجسس کلانتری و پاسگاه‌ها و با اجرای طرح‌های مقطعی و از همه مهم‌تر کمک شهروندان با شناسایی ۱۲ نفر سارق، تعداد ۱۹ دستگاه انواع خودرو سرقتی کشف و به افراد مالباخته تحویل داده شد.
رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر افزود: آنچه که واقعیت دارد وقوع سرقت خودرو در استان در سال جاری در مقایسه با مدت مشابه در سال قبل، افزایش داشته است.

serghat kho
وی ادامه داد: کم توجهی افراد مالباخته در روشن گذاشتن خودرو و رها کردن آن حتی برای مدت زمان کوتاه، عدم استفاده از پارکینگ، اختلاف مالی در عدم انجام تعهدات بین خریدار و فروشنده در معامله خودرو و رها کردن خودرو بدون قفل کردن در کوچه‌ها و خیابان‌ها برای مدت زمان طولانی در افزایش وقوع این سرقت مؤثر بوده است.
سهرابی گفت: انتظار می‌رود هم استانی‌ها با رعایت نکات ایمنی و توصیه‌ها و هشدارها، پلیس را در کنترل و کاهش وقوع این سرقت مهم کمک و با پلیس همکاری کنند.
وی بیان کرد: احداث پارکینگ از سوی دستگاه متولی در خیابان‌ها و محل‌های پرجمعیت و پر تردد می‌تواند در کاهش وقوع این سرقت مؤثر واقع شود./ مهر

استان بوشهر

Template Design:Dima Group