يكشنبه 9 ارديبهشت 1403 | Sunday 28 April 2024

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی ایجاد ناحیه صنعتی در شبانکاره را اقدام موثری برای توسعه اشتغال دانست و گفت: راه‌های روستایی در این بخش توسعه می‌یابد.

به گزارش دیارجنوب، ابراهیم رضایی صبح شنبه در جمع اهالی شبانکاره با بیان اینکه آینده بخش و شهر شبانکاره را خوب می‌بینم اظهار داشت: در حوزه‌های مختلف درمانی، آموزشی، عمرانی، کشاورزی و… کارهای خوبی شروع شده و آینده شاهد بهبود وضعیت خواهیم بود.
وی در مورد بیمارستان شبانکاره نیز بیان کرد: این بیمارستان نیاز به مجوز دارد و علیرغم برخی مخالفت‌ها حل این موضوع را با جدیت دنبال کردیم و به نتایج خوبی دست یافته‌ایم.
نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی ایجاد ناحیه صنعتی در شبانکاره را یکی دیگر از اقدامات مهم دانست و گفت: این ناحیه صنعتی باعث تقویت اشتغال و ایجاد درآمد و ارزش افزوده در داخل بخش شبانکاره خواهد شد.

namayande d rezaei
رضایی از فعال‌سازی پروژه مجتمع فرهنگی هنری شبانکاره خبر داد و اضافه کرد: از وزیر نفت اعتبار خوبی گرفته و این پروژه پس از کسب تأیید فنی وارد عملیات عمرانی می‌شود.
وی از توسعه زیرساخت‌های آموزشی و تقویت دانشگاه پیام‌نور در شبانکاره خبر داد و خاطرنشان کرد: توسعه آبیاری نوین یکی از اقدامات مهم است که با جدیت دنبال و پیگیری شده است و با افتخار در کنار کشاورزان شبانکاره خواهیم بود.
نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی از توسعه راه‌های روستایی در شبانکاره خبر داد و بیان کرد: کارهایی شروع شده و در این زمینه در سال جاری شاهد کارهای خوب و مؤثری خواهیم بود.

/

استان بوشهر

Template Design:Dima Group