پنجشنبه 13 ارديبهشت 1403 | Thursday 2 May 2024

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: به دلیل وزش بادهای شدید، شمال غربی خلیج فارس تا روز دوشنبه برای ترددهای دریایی نامساعد است.

به گزارش دیارجنوب، پیام مساعدی روز پنجشنبه اظهار کرد: عمده مواجی و تلاطم خلیج فارس در مناطق مرکزی و جنوبی است که با توجه به شرایط نامساعد دریانوردان باید از تردد اجتناب کنند.
وی بیان کرد: براساس بررسی نقشه‌های هواشناسی همچنین تا صبح فردا وقوع بارش پراکنده باران، گاهی رگبار باران، رعد و برق و وزش تند باد لحظه‌ای در برخی نقاط استان دور از انتظار نخواهد بود.

mavaji khalijfars
کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر تصریح کرد: در ۲۴ ساعت آینده، آسمان استان بوشهر کمی تا نیمه ابری همراه با وزش باد، طی ساعت‌هایی ابری و در برخی نقاط همراه با رگبار پراکنده باران، رعد و برق و در برخی مناطق همراه با مه صبحگاهی پیش‌بینی می‌شود.
مساعدی اظهار کرد: در ۲۴ ساعت آینده، جهت وزش باد، متغیر است به طوری که از عصر به تدریج در شمال غربی تا شمال شرقی با سرعت ۱۴ تا ۳۸ و گاهی ۴۴ کیلومتر در ساعت و در برخی ساعت‌ هم گاهی بیش از ۵۰ کیلومتر در ساعت پیش‌بینی شده است.
وی یادآور شد: در مدت یاد شده ارتفاع موج دریا ۹۰ تا ۱۵۰ سانتی‌متر و در سواحل مرکزی و جنوبی ۹۰ تا ۱۸۰ و گاهی ۲۱۰ سانتیمتر پیش‌بینی می‌شود./ ایرنا

استان بوشهر

Template Design:Dima Group