شنبه 8 ارديبهشت 1403 | Saturday 27 April 2024

مدیرعامل ستاد دیه استان بوشهر گفت: از ۱۵ بهمن ماه تاکنون ۶۰ نفر از زندانیان جرایم غیرعمد در استان بوشهر آزاد شده‌اند.

به گزارش دیارجنوب، سید اسماعیل موسوی روز شنبه اظهار داشت: جشن‌های گلریزان هر ساله در ایام ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود و با توجه به همزمانی عید نوروز و ماه رمضان این جشن‌ها از ۱۵ بهمن سال قبل در استان آغاز شد.
وی با اشاره به اینکه طی این مدت ۶۰ نفر از زندانیان جرایم عمد استان در قالب این جشن‌ها آزاد شده‌اند اضافه کرد: این افراد ۱۱۰ میلیارد تومان بدهی داشتند که با ۶ میلیارد تومان کمک بلاعوض، چهار میلیارد تومان وام و ۱.۹ میلیارد تومان آورده زندانیان در کنار گذشت شاکیان زمینه آزادی آنها فراهم شد.

azadi zendani gheir amd
مدیرعامل ستاد دیه استان بوشهر افزود: ۱۱۳ زندانی جرایم غیرعمد در زندان‌های استان بوشهر شامل ۶۹ نفر به دلیل جرایم مالی، ۴۲ نفر مهریه و ۲ نفر دیه چشم‌انتظار محبت خیرین هستند که مجموع بدهی آنها ۱۸۷ میلیارد تومان است.
وی از تلاش برای آزادی ۴۰ تا ۶۰ نفر از زندانیان تا پایان ماه مبارک رمضان خبر داد و بیان کرد: جشن گلریزان به صورت متمرکز در ۲۸ فروردین ماه در بوشهر برگزار می‌شود.
موسوی ادامه داد: سال گذشته ۱۱۹ نفر از زندانیان جرایم غیرعمد استان بوشهر با مبلغ بدهی ۹۰ میلیارد تومان با پرداخت ۱۷ میلیارد تومان کمک بلاعوض و وام آزاد شدند./ مهر

استان بوشهر

Template Design:Dima Group