سه شنبه 25 ارديبهشت 1403 | Tuesday 14 May 2024

در آیینی با حضور جمعی از مسئولین شهرستان دشتستان، مرکز خرید گندم بخش شبانکاره با ظرفیت بیش از 3 هزار تن افتتاح شد.

به گزارش دیارجنوب، این آیین روز پنجشنبه 17 فروردین ماه با حضور معاون برنامه ریزی فرمانداری دشتستان، بخشدار شبانکاره، امام جمعه شبانکاره، مدیر کل تعاون روستایی استان، معاون جهاد کشاورزی استان، معاون اداره غله استان و سایر مسئولین بخش و کشاورزان برگزار شد.

eftetah shabankare g 1
دهقان معاون برنامه ریزی فرماندار دشتستان در این آیین اظهار داشت : با توجه به اینکه دولت بیشتر به محصولات استراتژیک روی آورده و کشاورزان نیز در این بخش در خصوص رعایت الگوی کشت امسال همکاری خوبی با جهاد کشاورزی داشتند شاهد تولید خوب گندم این محصول استراتژیک در بخش شبانکاره هستیم که جای تقدیر دارد.
بخشدار شبانکاره در این آیین با بیان اینکه این بخش قطب کشاورزی شهرستان و استان در بحث کشت محصول استراتژیک گندم است، اظهار داشت: همه ساله بیشترین میزان برداشت گندم استان از بخش شبانکاره است و با توجه به سال پر بارشی که داشتیم یکی از خواسته‌های کشاورزان بخش شبانکاره این بود که مرکز خرید گندم را در بخش داشته باشیم.
ابراهیم حسینی افزود: این امر به همت مدیر تعاون روستایی بخش با پیگیری و تلاش در شهرستان و استان با همکاری و همراهی مسئولین استان و شهرستان تحقق پیدا کرد و امروز در آستانه فصل برداشت این محصول استراتژیک افتتاح مرکز خرید گندم را در بخش خواهیم داشت.
امام جمعه بخش شبانکاره نیز ضمن تقدیر و تشکر از تعاون روستایی دهقان که زحمت این کار را بر عهده دارد از کشاورزان درخواست کردند که با توجه به فصل برداشت گندم در خصوص زکات آن و کمک به نیازمندان با کمیته امداد امام خمینی ره همکاری داشته باشند.

eftetah shabankare g 1

/

استان بوشهر

Template Design:Dima Group