پنجشنبه 13 ارديبهشت 1403 | Thursday 2 May 2024

مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر با اشاره به غرق‌شدن ۳۱ نفر در نوروز امسال در سواحل استان بوشهر گفت: از این تعداد ۴ نفر در سواحل دیلم، کنگان و عسلویه به‌سبب عدم آشنایی با فن شنا جان باختند.

به گزارش دیارجنوب، کمال صالح احمدی روز دوشنبه تعداد گروه‌های نجات غریق در سواحل استان بوشهر را 34 نفر اعلام کرد و اظهار داشت: 21 نجات غریق تحت عنوان منجی در ایام نوروز در نوار ساحلی دیلم، گناوه، بوشهر، تنگستان، دیر و کنگان مستقر شدند.
وی با بیان اینکه 13 همیار ناجی در نوار ساحلی دیلم، دیر، کنگان و عسلویه خدمات‌رسانی کردند گفت: در ساحل دیلم 9 نفر به‌دلیل استفاده از تیوب خودرو هنگام وزش باد از ساحل دور و در آب دریا غرق شدند که متأسفانه یک نفر از آنها فوت کرد و مابقی نجات یافتند.

ghargh shodan
مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر از غرق شدن 3 نفر در گناوه خبر داد و گفت: با اقدامات به‌موقع گروه نجات غریق، هر سه فرد با سلامت به محل امن منتقل شدند.
صالح احمدی از غرق شدن 2 نفر در ساحل بوشهر و نجات آنها خبر داد و خاطرنشان کرد: در ساحل تنگستان نیز 6 نفر غرقی پس از نجات به محل امن منتقل شدند.
وی با اعلام اینکه در دیر به‌سبب واژگونی یک قایق در امواج متلاطم دریا سرنشینان آن نجات یافتند ابراز کرد: در کنگان شش نفر به‌سبب عدم آشنایی با فن شنا غرق می‌شوند که متأسفانه یک نفر از آنان فوت می‌کند.
مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر اضافه کرد: در ساحل عسلویه نیز 4 نفر به‌سبب عدم تسلط به مهارت شنا غرق می‌شوند که 2 نفر از آنان جان خود را از دست می‌دهند.
صالح احمدی با بیان اینکه در مجموع 31 نفر در دریا غرق شدند ادامه داد: از مجموع 31 غرقی متأسفانه 4 نفر جان باختند و 27 نفر نجات یافتند.
وی تصریح کرد: از 25 اسفند تا 13 فروردین با پیش‌بینی و پیشگیری، مراقبت، محافظت و اقدامات به‌موقع گروه‌های نجات غریق از بروز حوادث بسیاری در سواحل این استان پیشگیری کردند./ تسنیم

استان بوشهر

Template Design:Dima Group