سه شنبه 29 اسفند 1402 | Tuesday 19 March 2024

مراسم یکمین سالگرد درگذشت مرحوم مراد مهرورز خادم امام رضا(ع) با حضور پرشور مردم ولایتمدار و مسئولین شهرستان دشتستان و مداحی محسن احمدی در آرامستان روستای راهدار برگزار شد.

به گزارش دیارجنوب، امام جمعه شهرستان در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد "حاج مراد مهرورز" خیّر دشتستانی اظهار کرد: خداوند مهر و محبت کسانی که اهل ایمان و عمل صالح هستند را در دل مردم قرار می‌دهد که مصداق آن حاج مراد مهرورز بود که مورد توجه همه مومنین و مردم قرار گرفت.
حجت الاسلام والمسلمین حسن مصلح با بیان اینکه بسیاری از خدمات این خیر دشتستانی بصورت پنهانی و برای رضای خدا انجام میشد، افزود: زنده یاد مهرورز به ساخت حوزه علمیه و مساجد که کارگاه انسان سازی است بسیار اهمیت میداد و برای ساخت مدرسه و حمایت از طلاب و در خدمت رسانی به زوار امام رضا (ع) و اعزام سالیانه مردم خصوصا زیارت اولیها، مردم فقیر و نیازمند زبان زد خاص و عام بود.

mehrvarz salgard 1mehrvarz salgard 1mehrvarz salgard 1mehrvarz salgard 1mehrvarz salgard 1mehrvarz salgard 1mehrvarz salgard 1mehrvarz salgard 1mehrvarz salgard 1mehrvarz salgard 1mehrvarz salgard 1mehrvarz salgard 1mehrvarz salgard 1mehrvarz salgard 1mehrvarz salgard 1mehrvarz salgard 1

/

استان بوشهر

Template Design:Dima Group