چهارشنبه 26 ارديبهشت 1403 | Wednesday 15 May 2024

استاندار بوشهر مهارم تورم را یک وظیفه عمومی برای مسئولان دانست و گفت: راه‌اندازی تعاونی مرزنشینان برای مهار تورم در استان بوشهر خواهد داشت.

به گزارش دیارجنوب، احمد محمدی‌زاده عصر شنبه در جمع مدیران استان بوشهر ضمن تبریک سال جدید و حلول ماه مبارک رمضان اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی امسال را مهار تورم و رشد تولید نام‌گذاری کردند.
وی با بیان اینکه کالاها در تعاونی مرزنشینان استان بوشهر با ۲۵ تا ۳۰ درصد زیر قیمت بازار به مردم عرضه می‌شود اضافه کرد: بسیاری از این موارد می‌توان برای کاهش تورم در استان انجام داد و زمینه افزایش و رشد تولید را فراهم کرد.
استاندار بوشهر با اشاره به جنگ ترکیبی دشمنان در سال گذشته اظهار داشت: دشمنان در سال گذشته جنگ ترکیبی در ابعاد سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و امنیتی علیه ملت و نظام اسلامی ایران راه انداختند که با تدبیر مقام معظم رهبری و اتحاد و یکپارچگی ملت ایران خنثی شد و توطئه دشمنان شکست خورد.

mohamadi z ostandar
فرصت‌های خوب برای سال جدید
وی با بیان اینکه سال گذشته دشمنان خارجی، ضد انقلاب، و کشورهای مختلف علیه انقلاب و نظام اسلامی وارد جنگ شدند گفت: اگر این نوع جنگ علیه هر کشوری بکارگیری می‌شد بدون شک شکست می‌خورد ولی ایران اسلامی، قوی‌تر و مستحکم‌تر شد و اقتدار آن افزایش یافت.
استاندار بوشهر ادامه داد: طبق وعده الهی در آیات قرآن کریم حق بر باطل غلبه می‌کند و در جنگ ترکیبی سال گذشته، با اراده خداوند متعال، پیروزی از آن ملت ایران و دشمنان در این تهاجم ناکام شد.
محمدی‌زاده با بیان اینکه سال ۱۴۰۱ فرصت‌های مهمی در استان بوشهر برای اجرا در سال جدید فراهم کرد خاطر نشان کرد: یکی از برنامه‌های مهمی که در اواخر سال گذشته در استان بوشهر رقم خورد سفر رئیس جمهور و هیئت دولت بود و طرح‌های مهمی به تصویب رسید.
اجرای مصوبات سفر
وی از اجرایی شدن مصوبات سفر رئیس جمهور و هیئت دولت خبر داد و بیان کرد: رئیس جمهور و دولت با سخاوت آیت‌الله رئیسی، تمام خواسته‌های مطرح شده در سفر به استان بوشهر را مصوب کرد و از ابتدای سال ۱۴۰۲ مصوبات این سفر اجرایی شده است.
استاندار بوشهر فعال شدن همه ادارات و دستگاه‌های اجرایی برای اجرایی شدن مصوبات سفر رئیس جمهور را مورد تأکید قرار داد و اضافه کرد: امسال طرح‌ها و برنامه‌های مهمی با حرکت جهادی و انقلابی در استان بوشهر آغاز می‌شود و خدمت همراه با مجاهدت باید در دستور کار همه مسئولان و کارکنان قرار گیرد.
محمدی‌زاده با بیان اینکه استانداری به‌عنوان نماد حاکمیت در جامعه مطرح است گفت: همه اجزای حاکمیت تحت تأثیر استانداری قرار دارد و این مجموعه لکوموتیو توسعه و پیشرفت استان بوشهر است و این مجموعه امسال فعال‌تر از سال گذشته با مجاهدت تلاش می‌کند.
وی با اشاره به اینکه ادامه داد: هر چند کنترل تورم در سطح ملی مطرح و تحت تأثیر شرایط ملی است ولی در این راستا برای مهار تورم در استان می‌توان اثرگذار باشیم که نمونه بارز آن راه‌اندازی تعاونی مرزنشینان و نقش آن در زندگی مردم است.

 /

استان بوشهر

Template Design:Dima Group