جمعه 7 ارديبهشت 1403 | Friday 26 April 2024

ساعت آغاز به کار همه ادارات سراسر کشور در ماه مبارک رمضان به صورت شناور از ساعت ۷ تا ۹ صبح است.

به گزارش دیارجنوب، مشاور معاون رئیس‌جمهور و رئیس حوزه ریاست سازمان اداری و استخدامی کشور با اعلام این خبر گفت: ساعت آغاز به کار دستگاه‌های اجرایی کشور در همه استان‌هابه استثنای واحد‌های عملیاتی خدمت‌رسان در ماه مبارک رمضان از ساعت ۷ تا ۹ صبح شناور بوده و ساعت آغاز به کار در روز‌های بعد از شب‌های قدر، ساعت ۹ صبح است.
مهدی مشفق افزود: البته لازم است روسای ادارات ستادی و استانی به گونه‌ای برنامه‌ریزی و نظارت کنند که ساعات کار شناور، هیچ خدشه‌ای در نحوه پاسخگویی و ارائه خدمات ایجاد نکند.

saate kari edarat
مشاور معاون رئیس‌جمهور در خصوص ساعات آغاز به کار مدارس نیز گفت: مدارس مقطع متوسطه ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه و مقطع ابتدایی ساعت ۸ صبح است که مدارس باید به نحوی برنامه‌ریزی کنند که نیم ساعت قبل از آغاز به کار مدارس، پذیرش دانش‌آموزان انجام شود و در فرصت مذکور برنامه‌های فرهنگی، تربیتی و ورزشی را اجرا کنند.
مشفق در خصوص ساعت کاری بانک‌ها در سراسر کشور گفت: ساعت آغاز به کار بانک‌ها همچنان ۷ و ۳۰ دقیقه صبح است و کارمندان بانک‌ها برای انجام مقدمات شروع به کار، نیم ساعت زودتر حاضر خواهند بود تا از ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه صبح خدمات بانکی به مردم ارائه شود.
وی در پایان ساعت آغاز به کار دانشگاه‌ها و بیمارستان‌ها، مراکز آموزش عالی و پژوهشی و همچنین بخش‌های آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی را ساعت ۸ صبح اعلام کرد و افزود: ساعت آغاز به کار واحد‌های نظامی، انتظامی و امنیتی نیز ساعت ۶ و ۳۰ دقیقه صبح است./ صداوسیما

استان بوشهر

Template Design:Dima Group