جمعه 7 ارديبهشت 1403 | Friday 26 April 2024

مراحل سوم و پایانی رقابت های دوچرخه سواری استان به میزبانی شهر برازجان برگزار و تیم دشتستان توانست مقام قهرمانی در ماده های استقامت جاده و تایم تریل را کسب کند.

اصغر شعبانی-به گزارش دیارجنوب، در این رقابت ها که از روز چهارشنبه ۲۴ لغایت جمعه ۲۶ اسفندماه انجام شد رکاب زنان شهرستان های دشتستان، بوشهر، گناوه، کنگان و تیم های میهمان از کازرون، بندرعباس، یاسوج، جهرم و سپیدان در ماده های کوهستان، تایم تریل ۸ کیلومتر و استقامت جاده به رقابت هایی دیدنی پرداختند و در پایان هر روز مدال و احکام قهرمانی توسط مسئولان هیات دوچرخه سواری استان بوشهر به ورزشکاران اهدا شد.
نکته ی مهم رقابت های مراحل سوم و پایانی استان در رشته ی دوچرخه سواری، قهرمانی شهرستان دشتستان در ماده های استقامت جاده و تایم تریل بود که ورزشکاران این رشته مهدی استادزاده، میثم راوند، رضا باقرپور، متین عباسی و رضا حمیدی از برازجان صاحب عناوین مختلف اول تا سوم شدند.

mosabeghe docharkhe s 1
کار هدایت و مربیگری دوچرخه سواران شهرستان دشتستان را مهدی استادزاده از مربیان باتجربه برازجان و استان بر عهده دارد.
هیات دوچرخه سواری شهرستان دشتستان در پایان این رقابت ها از زحمات مسئولان محترم هیات دوچرخه سواری استان بوشهر بابت برگزاری منظم مسابقات استانی و نیز از توجه جناب آقای حسین پور ریاست اداره ورزش و جوانان دشتستان به واسطه ی در اختیار گذاشتن خوابگاه برازجان به ورزشکاران میهمان و همچنین همکاری و مساعدت هیات ورزشهای همگانی شهرستان، پلیس راهور و شبکه بهداشت و درمان دشتستان که زحمت هماهنگی با اورژانس های برازجان و آبپخش را کشیدند صمیمانه تشکر و قدردانی می نماید.
و اما نکته مهمتر و پایانی؛
برای گسترش ورزشهای همگانی هم باید برنامه داشت و هم هزینه کرد. هیات های شهرستانی در شرایط کنونی توانایی پرداخت و هزینه های ورزش را ندارند. اینکه هیات استانی یک سال بگذرد و هیچ واریزی برای هیات شهرستانی نداشته باشد پذیرفتنی نیست.
آخر مگر می شود یکسال، دوسال، سه سال بگذرد و هیات استان برای شهرستان ها بودجه و اعتباری درنظر نگیرد؟ اصلاً قابل قبول نیست. ورزشکار با کدام امید وارد مسابقات شود؟
اینکه اداره کل ورزش و جوانان استان توجهی به شهرستان ها نداشته باشد را نمی توان پذیرفت! کدام اعتبار ورزشی در سالی که گذشت به هیات های شهرستانی داده شده؟ چرا به هیات های شهرستانی توجه نمی شود ؟ باز هم دم شورای شهر و شهرداری گرم که در این زمینه حمایت و کمک هایی در حد توان داشته اند که جای قدردانی صمیمانه از این عزیزان دارد.
از شخص آقای استاندار که ۴ اسفندماه در اولین جلسه شورای عالی ورزش و تربیت بدنی با دستور توسعه ورزشهای همگانی گفتند که برنامه ریزی های صورت گرفته برای بهبود وضعیت ورزش های همگانی را شخصاً نظارت و کنترل می کنند انتظار است که موضوع مهم واگذاری اعتبارات به هیات های شهرستانی را پیگیری جدی نمایند .
متاسفانه در دو سه سال گذشته ورزشکاران شهرستانی یا بی بهره بوده اند و یا کم بهره!! متولیات هیات های استانی وظیفه دارند به هیات های شهرستان هایی که ورزشکاران فعالی دارند را مورد حمایت قرار دهند. آنها باید بپذیرند بدون پرداخت اعتبارات ورزشی کار و شرایط برای روسا سخت است. ان شالله که در سال جدید اتفاقات بهتر و ویژه تری برای ورزش رقم بخورد.

mosabeghe docharkhe s 1mosabeghe docharkhe s 1mosabeghe docharkhe s 1mosabeghe docharkhe s 1mosabeghe docharkhe s 1mosabeghe docharkhe s 1mosabeghe docharkhe s 1mosabeghe docharkhe s 1mosabeghe docharkhe s 1mosabeghe docharkhe s 1mosabeghe docharkhe s 1

/

استان بوشهر

Template Design:Dima Group