جمعه 7 ارديبهشت 1403 | Friday 26 April 2024

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت گناوه گفت: در گشت مشترک ویژه طرح نظارتی نوروز ۱۴۰۲ بر بازار، ۶ واحد صنفی متخلف شناسایی و به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

به گزارش دیارجنوب، حسین طیبی روز پنجشنبه اظهار کرد: در اجرای این طرح ضمن بازدید و بازرسی از واحدهای صنفی عرضه کننده مرغ گرم، آجیل و خشکبار، نانوایی و فروشگاه‌های عرضه مواد غذایی، تخلفات ۶ واحد در یک روز کشف و پس از تشکیل پرونده تخلف صنفی جهت رسیدگی نهایی به تعزیرات حکومتی ارسال و به برخی تذکر داده شد.
وی افزود: گران‌فروشی، نداشتن تاریخ و درج نکردن نرخ بر روی کالاها از عمده تخلفات این واحدهای صنفی بود.
رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت گناوه تصریح کرد: باتوجه به ایام پایانی سال و فرا رسیدن نوروز و ماه مبارک رمضان بر شدت بازرسی ها بصورت انفرادی و گشت مشترک افزوده خواهد شد.

v motekhalef genave
وی عنوان کرد: گشت مشترک ویژه نوروز ۱۴۰۲ با حضور مدیران و بازرسان ادارات صنعت، معدن و تجارت، فرمانداری، تعزیرات حکومتی، شبکه بهداشت و درمان، اماکن عمومی، اتاق اصناف و نمایندگی شرکت غله و خدمات بازرگانی برگزار شد.
طیبی یادآور شد: طرح نظارتی بازار ویژه نوروز و ماه مبارک رمضان از ۱۵ اسفند ماه سال جاری آغاز شده و تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت.
وی بیان کرد: شهروندان در صورت مشاهده هر گونه تخلف صنفی اعم از گران فروشی، کم فروشی و احتکار، از طریق سامانه خبری ۱۲۴ اطلاع دهند تا موضوع از طریق واحد بازرسی در اسرع وقت پیگیری شود.
شهرستان ساحلی و گردشگری گناوه در شمال استان بوشهر واقع است./ ایرنا

استان بوشهر

Template Design:Dima Group