جمعه 7 ارديبهشت 1403 | Friday 26 April 2024

معاون حمل و نقل اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر گفت: با توجه به آغاز سفرهای نوروزی سامانه انتظار برای اتوبوس‌های مسافری راه‌اندازی شده است.

به گزارش دیارجنوب، مهدی شهابی صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه فرارسیدن تعطیلات نوروزی و افزایش مسافران جاده‌ای، تمام ظرفیت بخش حمل و نقل عمومی استان به کار گرفته شده تا بهترین خدمات به مردم ارائه شود.
وی از راه‌اندازی سامانه انتظار برای اتوبوس‌های مسافری در استان خبر داد و افزود: این سامانه در وب‌سایت پایانه‌های مسافری قرار دارد و مسافران نوروزی با ثبت‌نام در آن و درصورت نبود اتوبوس، در اولویت سفر با سرویس‌های فوق‌العاده قرار می‌گیرند.

otobousha
شهابی اضافه کرد: متقاضیان بلیط اتوبوس برای سفرهای نوروزی می‌توانند با مراجعه به بخش رزرواسیون در لیست انتظار برای تهیه بلیت قرار بگیرند و در صورت تکمیل‌شدن ظرفیت اقدام به انجام سفر یا سرویس فوق‌العاده کنند.
معاون حمل و نقل اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بوشهر ادامه داد: علاوه بر این سامانه طراحی و راه‌اندازی بارکدهای هوشمند نیز توسط سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اجرا شده که این بارکدها روی تمام بلیت‌ها درج شده و مسافران در صورت نارضایتی از عملکرد ناوگان حمل و نقل عمومی با اسکن این بارکدها بلافاصله می‌توانند شکایات خود را در سامانه ثبت و کد رهگیری جهت پیگیری دریافت کنند./ مهر

استان بوشهر

Template Design:Dima Group