پنجشنبه 13 ارديبهشت 1403 | Thursday 2 May 2024

جانشین فرمانده انتظامی استان بوشهر از کشف ۳۰ هزار انواع مواد محترقه غیرمجاز و دستگیری ۶ متهم در عملیات پلیسی مأموران انتظامی شهرستان‌های بوشهر و گناوه خبر داد.

به گزارش دیارجنوب، سرهنگ سهام صالحی در جمع خبرنگاران بیان داشت: با توجه به نزدیک شدن به ایام پایانی سال و خطرات احتمالی پیش روی شهروندان در مراسم چهارشنبه سوری، مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان‌های گناوه و بوشهر با انجام اقدامات هوشمندانه پلیسی از اقدام مجرمانه اشخاصی در فروش و توزیع مواد محترقه مطلع و بررسی موضوع را در دستور کار قرار دادند.
وی افزود: در این راستا مأموران در چند عملیات ضربتی و هماهنگ، ۶ نفر فروشنده به همراه تعداد ۳۰ هزار انواع مواد محترقه، اسپره و قرص‌های غیرمجاز و قاچاق را دستگیر و کشف کردند.

taraghe
جانشین فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه طبق نظر کارشناسان ارزش ریالی کالای مکشوفه ۱۰ میلیارد ریال برآورد شده است و متهمان پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شدند.
وی خاطر نشان کرد: پلیس، از شادی و جشن‌های سالم با رعایت حقوق شهروندی، حمایت می‌کند ولی با عاملان تهیه و توزیع مواد محترقه غیرمجاز و قاچاق، هنجارشکنان و نقض‌کنندگان امنیت اجتماعی قاطعانه برخورد کرده و از شهروندان نیز می‌خواهیم اخبار و اطلاعات خود در این زمینه را از طریق تماس با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند./ مهر

استان بوشهر

Template Design:Dima Group