يكشنبه 9 ارديبهشت 1403 | Sunday 28 April 2024

سرپرست اداره استاندارد بوشهر گفت: طرح ویژه عیدانه نظارت و ارزیابی ترازوزهای واحد‌های صنفی و آزمایشگاه‌های اندازه شناسی استان آغار شد.

به گزارش دیارجنوب، مصطفی رامشی روز جمعه در تشریح این خبر اظهار کرد: در این راستا بازرسان استاندارد ترازو‌های واحد‌های صنفی و آزمایشگاه‌های اندازه شناسی را مورد آزمون وارزیابی قرار داده و نظارت می‌کنند.
وی با بیان اینکه این طرح در ۲ محور اجرا می‌شود بیان کرد: یک بخش در اندازه شناسی قانونی است که همه ترازو‌های واحد‌های صنفی بویژه واحد‌های پر مصرف در این طرح تحت نظارت‌های ویژه و مستمر قرار می‌گیرند.

kala asasi
سرپرست استاندارد بوشهر اظهار داشت: با توجه به افزایش داد و ستد عمومی در عید نوروز طرح اندازه شناسی در راستای احقاق حق مردم اجرا می‌شود تل از ارائه خدمات و کالا‌های کم و بدون کیفیت جلوگیری می‌شود.
رامشی ادامه داد: همچنین آزمون دوره‌ای صحت عملکرد نازل‌های جایگاه‌های سوخت گاز سی. ان. جی نیز در آستانه نوروز ۱۴۰۲ در دست اقدام است.
وی افزود: طرح آزمون دوره‌ای نازل‌های سوخت مایع (پمپ بنزین و گازوئیل) هم به مناسبت نوروز در دست اجرا است و این طرح تا نیمه فرودین ماه سال آینده ادامه دارد.
رامشی ادامه داد: دراین طرح مراکز هتل و هتل آپارتمان، فرودگاه و پایانه‌های اتوبوس‌رانی، فروشگاه‌های زنجیره‌ای، رستوران‌ها، مراکز اقامتی بین راهی، میدان‌های میوه و تره بار، خدمات قالی‌شویی و مراکز فروش شیرینی وآجیل بازرسی می‌شود.

 /

استان بوشهر

Template Design:Dima Group